ارسال به دیگران پرینت

زمان ثبت‌نام وام قرض الحسنه به بازنشستگان

از سوی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران زمان ثبت‌نام وام قرض الحسنه به بازنشستگان اعلام شد.

زمان ثبت‌نام وام قرض الحسنه به بازنشستگان

بیش از 3 میلیون و 400 هزار نفر مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشور به صورت ماهیانه حقوق خود را از این سازمان دریافت می‌کنند که در این زمینه علاوه بر پرداخت حقوق به بازنشستگان تمهیداتی نیز برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی طی سنوات گذشته در نظر گرفته است.

آن طور که علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران اعلام کرده است امسال نیز قرار است به تعدادی از بازنشستگان وام قرض الحسنه پرداخت  شود.

وی در این باره توضیح داد: با توجه به اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله ( مرداد و اسفند 99 ) از سوی سازمان تأمین اجتماعی و صدور اجکام جدید، بزودی شرایط ثبت‌نام از سوی تأمین اجتماعی اعلام خواهد شد.

دهقان کیا ادامه داد: بنا بر هماهنگی انجام شده و عنایت سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی احتمالاً از اوایل خرداد ( هفته اول) ثبت‌نام از متقاضیان وام قرض الحسنه از سوی بازنشستگان این سازمان آغاز می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی تهران در این باره تصریح کرد: سال گذشته مبلغ پرداختی وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی 5 میلیون تومان بود که حدود 2 هزار 600 میلیارد تومان از سوی سازمان برای این بخش اختصاص داده شده بود و قرار است امسال این رقم افزایش یابد ولی میزان افزایش آن هنوز مشخص نیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه