ارسال به دیگران پرینت

آرزو‌های بزرگ و فرار کردن از تمام محدودیت‌ها

با داشتن آرزو‌های بزرگ، خودتان را از بند تمام محدودیت‌ها رها کنید و به موفقیت برسید.

آرزو‌های بزرگ و فرار کردن از تمام محدودیت‌ها
یک قانون اساسی برای موفقیت وجود دارد و آن هم این است که شما همیشه به خود یادآوری کنید شما در جایی قرار گرفته‌اید که همیشه می‌خواستید و به خاطر خودتان هم در موقعیت فعلی هستید چراکه شما تصمیم گرفته‌اید در این موقعیت باشید.

شما انتخاب ها و تصمیم‌های فردی خود را داشته‌اید که شما را به جایگاه فعلی تان در زندگی رسانده است و اگر می‌خواهید به جای دیگری برسید یا شخص دیگری باشید، کاملاً به خود شما بستگی دارد که امروز، انتخاب‌ها و تصمیماتی داشته باشید که در نهایت، شما را به آنجا برساند و برای این منظور هم هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مثبت‌اندیشی زندگی شما را تغییر می‌دهد

یک قانون دیگر می‌گوید: «اگر می‌خواهید زندگیتان بهتر شود، باید خودتان بهتر شوید.»

این قانون به زبان ساده یعنی دنیای بیرونی شما بازتابی از دنیای درونی شما خواهد بود و اگر می‌خواهید دنیای بیرونی شما بهتر شود، باید به دنبال بهبود دنیای درونی خود باشید.

آرزو‌های بزرگ و فرار کردن از تمام محدودیت‌ها

اگر می‌خواهید مشتری‌های بهتر و فروش بیشتری داشته باشید، باید به یک فروشنده بهتر و باشخصیت‌تر تبدیل شوید و همچنین، اگر می‌خواهید کارمندان بهتری داشته باشید، باید مدیر بهتری شوید. به همین ترتیب، اگر می‌خواهید فرزندان بهتری داشته باشید، باید والدین بهتری شوید و اگر می‌خواهید روابط بهتری داشته باشید، باید فرد بهتری شوید.

فاجعه بزرگ این است که جهان مملو از افرادی است که سعی می‌کنند دنیای بیرونی خود را تغییر دهند بدون اینکه بخواهند بر روی یک مسئله یعنی فکر خودشان کار کنند.

فکرتان را تغییر دهید

حال، نوبت به یک قانون دیگر می‌رسد که بیان می‌کند: «اگر کیفیت تفکر خود را تغییر دهید، کیفیت زندگیتان را نیز تغییر می‌دهید.»

از آنجا که می‌توانید کیفیت تفکر خود را تا حدّ زیادی تغییر دهید، هیچ محدودیتی در نحوه تغییر و بهبود هر قسمتی از زندگیتان، در هر جهتی که می‌خواهید بروید، وجود ندارد.

امروزه در مورد "مثبت‌اندیشی" صحبت‌های زیادی شنیده می‌شود و من فکر می‌کنم که مثبت‌اندیشی بسیار مهم است.

اگرچه بهتر است شما در مورد خود و امکاناتتان مثبت فکر کنید، اما مشکلی که وجود دارد این است که تفکر مثبت می‌تواند به سرعت، به آرزو و امید مثبت تبدیل شود و همین آرزو و امید مثبت می‌تواند فرد را به یک شکست بسیار خوش‌بینانه و خوشحال تبدیل کند.

آبراهام مالو گفت که داستان نژاد بشر داستان مرد‌ها و زنانی است که خودشان را دست کم می‌گیرند و به مراتب، کمتر از آنچه که توانایی دارند، حقوق دریافت می‌کنند، اما شما اجازه ندهید این اتفاق برایتان بیفتد.

قدرت شناخت مثبت

مقوله مهم‌تر و بهتر از مثبت‌اندیشی، شناخت مثبت است چراکه شما قدم‌هایی بر می‌دارید و کار‌هایی انجام می‌دهید که شما را به حدی می رسانند که به این اطمینان می رسید که می‌توانید به اهداف خود برسید و نوعی موفقیت برای شما محسوب می‌شود.

وقتی به نقطه مثبت دانستن برسید، مهم نیست که در دنیای بیرونی چه اتفاقی بیفتد، حتی اگر همه چیز‌هایی که به دست آورده‌اید را از دست بدهید، همه چیز را دوباره برمی‌گردانید، زیرا شما در وهله اول می‌دانید چگونه این کار را انجام دهید.

آرزو‌های بزرگ و فرار کردن از تمام محدودیت‌ها

من می‌خواهم ایده‌هایی را با شما در میان بگذارم که برای من و هزاران زن و مرد بسیار موفق، خیلی مفید بوده است.

این‌ها همه روش‌های تفکر و نگاه به دنیای شماست که به شما امکان می‌دهند در هر کاری که انجام می‌دهید، به فردی بسیار خوش‌بین‌تر، با اعتماد به نفس و خلاقیت بیشتر تبدیل شوید.

این‌ها تکنیک‌های ساده، قدرتمند و اثبات شده‌ای هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها محدودیت‌های تحمیل شده خود را از بین ببرید و حرکت به سمت تحقق توانایی‌های بالقوه خود را شروع کنید.

آرزو‌های بزرگ داشته باشید؛ شما هیچ محدودیتی ندارید

نقطه آغاز موفقیت‌های بزرگ همیشه یکسان بوده است و آن نقطه آغاز ، داشتن رویا‌های بزرگ است.

هیچ چیز مهم‌تر و سریعتر از این نیست که شما محدودیت‌های خود را کنار بگذارید و در مورد چیز‌های شگفت‌انگیزی که می‌توانید به دست آورید و داشته باشید و انجام دهید، رویاپردازی و خیال‌پردازی کنید.

زمانی یک مرد عاقل گفت: «شما باید آرزو‌های بزرگ داشته باشید، چون تنها آرزو‌های بزرگ هستند که قدرت تکان دادن ذهن انسان را دارند.»

وقتی شروع به داشتن آرزو‌های بزرگ می کنید، سطح عزت نفس و اعتماد به نفس شما بلافاصله افزایش می‌یابد و تصویری که از خود در ذهنتان می‌سازید، بهتر می‌شود.

شما نسبت به خودتان احساس مثبت تر و توانمندی بالاتری برای حل مشکلات خود پیدا می کنید و دلیل این که بسیاری از افراد به موفقیت‌های کوچکی دست می‌یابند، این است که آن‌ها هرگز به خود اجازه نمی‌دهند رها شوند و فقط آن نوع زندگی را که برایشان ممکن است تصور می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • خدابخش ارسالی در

      سهم عدالت چرا واریز نمکند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه