ارسال به دیگران پرینت

ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت فشم

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در مسیرهای فشم، گردنه قوچک و امام زاده داود (ع) محدوده سولقان و آزاد راه تهران- کرج خبر داد.

ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت فشم

عادل مصدقی  در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران اظهار داشت: هم اکنون علی رقم شرایط کرونایی و اعمال محدودیت‌ها در کشور و همچنین در استان تهران شاهد ترافیک سنگین در مسیرهای فشم به صورت رفت و برگشت محدوده حاجی آباد، گردنه قوچک و امام زاده داود (ع) محدوده سولقان و آزاد راه تهران-قم قبل از پل حرم هستیم.

مصدقی با بیان اینکه محور آزادراه تهران کرج نیز در محدوده ایران خودرو دارای بار ترافیک پرحجم و روان است گفت: سایر محورهای مواصلاتی استان تهران دارای ترافیک عادی و روان است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: هم اکنون در جاده هراز محدوده آبعلی و دماوند، جاجرود، شمیرانات و همچنین آزادراه تهران-پردیس، آزادراه تهران-شمال شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در استان تهران گزارش شده است.

وی عنوان داشت: طبق اعلام هواشناسی طی فردا و جمعه در ساعات بعدازظهر و شب گاهی رگبار و رعدوبرق و تندباد شدید موقتی خواهیم داشت که در این خصوص از رانندگان می‌خواهیم نسبت به تردد در جاده‌های استان توجه ویژه را داشته باشند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه