ارسال به دیگران پرینت

امید به پیروزی و آزادسازی قدس با هر موشک، افزایش می‌یابد

جنبش اسلامی عهد الله امروز در واکنش به جنایت های اشغالگران صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد: امید به پیروزی و آزادسازی قدس با هر موشک، افزایش می‌یابد.

امید به پیروزی و آزادسازی قدس با هر موشک، افزایش می‌یابد

جنبش اسلامی عهد الله امروز چهارشنبه در واکنش به جنایت های اشغالگران صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین، وحشی گری این رژیم را محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی جنبش اسلامی عهد الله در این خصوص آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُم (ای کسانی که ایمان آورده‌ اید اگر خدا را یاری کنید یاریتان می ‌کند و گامهایتان را استوار می دارد)

به نام خدا پیش بروید..

به نام سرکوب گر جباران..

به نام یاور مجاهدان..

به نام کمک کننده مستضعفان..

سلام بر قدس و مسجد الاقصی و فلسطین

سلام بر مقاومان و به پا خواستگان و ایستادگان

در این روزها مردم فلسطین، از زنان و مردان و مقاومان، باشکوهترین حماسه ها و زیباترین رشادتها را با جهاد و مقاومت و خیزش خود علیه رژیم غاصب و ارتش جنایت کار اسرائیل رقم زد.

رویارویی و مبارزه با جنایتهایی که رژیم اسرائیل بیش از ۷۰ سال است مرتکب می شود به ویژه در این روزها، جز با قوت، اقتدار، عزم راسخ و روحیه گذشت و مقاومت، امکان پذیر نیست و این کاری است که ملت سرفراز فلسطین انجام می دهد.

همانا امید به پیروزی و آزادسازی، با هر فریادی که بلند می شود و با هر سنگی که پرتاب می شود و با هر موشکی که شلیک می شود و با خون هر شهیدی که ریخته می شود، افزایش می یابد.

این رشادتها و حماسه هایی که این ملت مجاهد رقم می زند، در برابر شکست، ناکامی، تنگنا و سردرگمی رژیم اسرائیل و ارتش شکست خورده اش و شهرک نشینان بزدل و وحشت زده اش، گواه بر این است که ما از هر زمانی به قدس نزدیکتریم.

هر انسان غیرتمند و شریفی و هر مؤمن یکتاپرستی در جهان با این حوادث مهم و این کارزار عظیمی که ملت فلسطین وارد آن شده است، به وجد می آید. تمامی جبهه مقاومت در میدانهای رویارویی با اشغالگری آمریکا در عراق و منطقه حضور دارد و انگشت را روی ماشه گذاشته و در حالت آماده باش کامل به سر می برد و در بالاترین میزان شوق و شعف برای مشارکت فعال و گسترده در تحقق پیروزی کامل فلسطین و همه منطقه ان شاء الله، قرار دارد.

رحمت و رضوان خدا را برای شهدای قدس و فلسطین و شفای عاجل و کامل را برای مجروحین و جانبازان خواستاریم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه