ارسال به دیگران پرینت

بهره‌برداری از ۹ خانه هلال در روستاهای اشتهارد

فرماندار اشتهارد گفت: در حال حاضر ۹ خانه هلال در روستاهای بخش مرکزی و پلنگ‌آباد به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از ۹ خانه هلال در روستاهای اشتهارد

 فرهاد شیبک عصر دوشنبه در آئین تجلیل از داوطلبین جمعیت هلال‌احمر اشتهارد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های مردمی کشور است.

وی ادامه داد: به جرأت می‌توان ادعا کرد این جمعیت در حوادث و سوانح غیرمترقبه و جاده‌ای و شهری همیشه به بهترین شکل نقش امدادی خود را به نمایش گذاشته که بسیار قابل تقدیر است.

فرماندار اشتهارد آئین تجلیل از داوطلبین این جمعیت را یک فرصت و بهانه برای پاسداشت تلاش‌های این عزیزان دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت کار هلال‌احمر زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که وقتی به خدمات ارزنده این نهاد طی سال‌های اخیر به ویژه شیوع کرونا و در بحران‌های مختلف نگاه می‌شود متوجه می‌شویم که سپاسگزاری از این افراد در نجات جان و امدادرسانی و کمک به هم نوع بسیار دشوار و شاید ناچیز باشد.

وی با اشاره به راه‌اندازی خانه‌های هلال در روستاها گفت: در حال حاضر ۹ خانه هلال در روستاهای بخش مرکزی و پلنگ‌آباد به بهره‌برداری رسیده است که وجود این خانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه فرمانداری هم در تلاش است تا برای بهبود توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر اشتهارد از همه ظرفیت‌های خود استفاده کند.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه