ارسال به دیگران پرینت

گل محمدی: باید خیلی تمرکز و دوندگی داشته باشیم| سپاهان الگوی خوبی برای دیگر باشگاه‌ها است

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم سپاهان از بهترین‌ها لیگ است.

گل محمدی: باید خیلی تمرکز و دوندگی داشته باشیم| سپاهان الگوی خوبی برای دیگر باشگاه‌ها است

یحیی گل محمدی پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم به اصفهان آمدیم و جا دارد از همه هواداران‌مان در اصفهان تشکر کنیم که استقبال خوبی از ما داشتند و امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند. ما در این وضعیت راضی نیستیم که خدایی ناکرده اتفاق بدی برای کسی بیفتد. مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم و همه از قدرت و کیفیت خوب سپاهان خبر دارند و می‌دانیم آن‌ها یک تیم خوب و با برنامه هستند. آن‌ها در همه بازی‌ها با سیستم هجومی بازی می‌کنند و نتایج خیلی خوبی هم کسب کرده‌اند و یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

او ادامه داد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است و همیشه دیدار این دو تیم جذابیت فنی داشته و امیدوارم فردا شاهد اتفاقات خوبی در بازی باشیم و باتوجه به بازیکنان خوبی که در دو تیم وجود داریم انتظارمان بازی فنی و جذابی است. امیدواریم کسانی که بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنند شاهد یک بازی جذاب باشند. تیم ما هم خوشبختانه آماده بازی فردا است و از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و امیدواریم فردا یک بازی خوب انجام دهیم. باید خیلی تمرکز و دوندگی داشته باشیم چون سپاهانی‌ها جزو بهترین‌های لیگ هستند.

سرمربی پرسپولیس با بیان این‌که فردا بازی سختی خواهد بود اما تیم ما هم انگیزه زیادی دارد، گفت: امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم و با دست پر به تهران برگردیم. سپاهان هم همیشه نشان داده که تیم خوبی بوده و تشکیلات خوبی دارد و از لحاظ مدیریت و امکانات شرایط خوبی داشته و آن‌ها یک الگوی خوب برای دیگر باشگاه‌ها هستند. همه تیم‌ها باید به مرحله‌ای برسند که هیچوقت شاهد مشکلات مالی نباشیم.

او در پایان در رابطه با محرومان این تیم بیان کرد: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم و فردا همه بازیکنان‌مان آماده یک بازی خوب و جذاب هستند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه