ارسال به دیگران پرینت

تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریها

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریهای استان خبر داد.

تسریع در امور هلال احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاریها

 عبدالرضا چراغعلی در جلسه تقدیر از عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به خدمات قابل توجه هلال احمر در حوادث مختلف اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال احمر و داوطلبین آن در حوادث مختلف در کشور و به ویژه استان تهران جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه با همدلی، وفاق، همسویی و هم آوایی می‌توان با بحران‌ها و حوادث مقابله کرد افزود: آمادگی داریم تا از ظرفیت ۴۶ شهرداری استان تهران و مرکز استان و ۶۰۰ دهیاری در حوزه هلال احمر استفاده شود تا در زمینه آموزش و جذب داوطلبین گام‌های بلندی برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: اگر درخواست‌هایی از حوزه مدیریت استان جهت تقویت فعالیت‌ها وجود دارد دریغ نمی‌کنیم چرا که به عنوان کشوری که در معرض حوادث مختلف هستیم به ویژه در استان تهران باید برنامه‌ریزی شود تا از نقش مؤثر هلال احمر و داوطلبین آن در زمینه مقابله با حوادث استفاده کنیم.

چراغعلی با اشاره به اینکه ظرفیت هلال احمر و داوطلبین سبب شده تا رضایتمندی مردم در اوج مشکلات تأمین می‌شود گفت: از ظرفیت رسانه ملی برای آموزش مردم در جهت مقابله با حوادث استفاده می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: موضوعات با اولویت مشخص شود تا بتوانیم از ظرفیت مدیران محلی و شهرستانی برای کمک به هلال احمر استفاده کنیم چرا که نیاز به یادگیری و جذب داوطلب و غیره وجود دارد و در این زمینه باید موارد به خوبی مشخص شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه