ارسال به دیگران پرینت

«یائیر لاپید» مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی شد

در پی شکست و ناتوانی بنیامین نتانیاهو در تشکیل کابینه، رئیس رژیم صهیونیستی «یائیر لاپید» از اعضای کنیست را مامور تشکیل کابینه در سرزمین‌های اشغالی کرد.

«یائیر لاپید» مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی شد

در پی بن بست سیاسی ایجاد شده و اتمام وقت قانونی «بنیامین نتانیاهو» برای تشکیل کابینه، «روون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی «یائیر لاپید» را مامور تشکیل کابینه کرد.

بر اساس این گزارش، ریولین در بیانیه خود آورده است: واضح است که یائیر لاپید، عضو کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شانس این را دارد کابینه ای تشکیل دهد که رای اعتماد کنیست را جلب نماید؛ اگرچه مشکلات در این مسیر بسیار است.

لازم به ذکر است لاپید اکنون ۲۸ روز فرصت دارد تا کابینه خود را تشکیل داده و برای اخذ رای اعتماد به کنیست معرفی نماید. وی می‌بایست برای تشکیل کابینه ائتلافی، دستکم ۶۱ رای از مجموع ۱۲۰ رای کنیست را با خود به همراه داشته باشد.

گفتنی است در پی پایان مهلت مقرر برای تشکیل کابینه و اعلام شکست بنیامین نتانیاهو، شبکه تلویزیونی «کان» امروز چهارشنبه گزارش داد، «روون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی از اعضای کنیست (پارلمان رژییم صهیونیستی) خواسته پیشنهاداتشان را درباره نامزدی جهت تشکیل کابینه ابلاغ کنند.

این سومین شکست نتانیاهو در تشکیل کابینه طی دو سال گذشته است. رئیس این رژیم هم صبح امروز از اعضای کنیست خواست پیشنهادات خود را جهت تعیین نامزدی برای تشکیل کابینه جدید، ارائه دهند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه