ارسال به دیگران پرینت

5پروژه مهم عمرانی تا دو ماه آینده در تبریز افتتاح می‌شود

تبریز- شهردار منطقه ۲ تبریز از افتتاح ۵ پروژه عمرانی بزرگ تا ۲ ماه آینده در این منطقه خبر داد.

5پروژه مهم عمرانی تا دو ماه آینده در تبریز افتتاح می‌شود

 محمدباقر خوشنواز اظهار داشت: مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت، ۱۸ متری باسمنج منتهی به دروازه تهران، مجتمع چند منظوره خدماتی شهید کسایی و پارک‌های کودک در کوی دادگستری و پارک ترافیک در باغچه بان را تا ۲ ماه آینده افتتاح خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز با بیان ویژگی‌های طرح تبادیل اتحاد ملی نیز افزود: مجموعه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با هزینه تملک ۷۲ میلیارد تومان و به طول ۱۲۲۰ متر مسیرگشایی و احداث شده که مهم‌ترین آثار آن را می‌توان اتصال بزرگترین و متراکم‌ترین مناطق ائل گلی شامل رجایی شهر، اسکان، کوی دادگستری، کوی فردوس، گلشهر، پرواز و یاغچیان به مسیر بازار و چایکنار در کوتاه‌ترین زمان و سریع‌ترین شکل ممکن دانست.

خوشنواز در ادامه با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه ۲ خاطرنشان ساخت: در سال‌های اخیر علاوه بر مشارکت در پروژه‌های سایر مناطق و سازمان‌های شهرداری توانستیم ۲۵۲ میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته این منطقه را پرداخت نمائیم.

شهردار منطقه ۲ تبریز تکمیل پارک موزه دفاع مقدس، مسقف سازی گلزار شهدا، رمپ میدان افلاک نما، یاشیل کورپی، باکس گذاری مسیرآبروی خیابان امام (ره)، پارک قازان، خیابان عطار نیشابوری و ایجاد برخی از پارک‌های محله‌ای را از جمله اقدامات منطقه ۲ در سال‌های اخیر دانست.

او تصریح کرد: ویروس کرونا مانعی بر سر راه توسعه و خدمات رسانی در شهرداری نیست و در شرایطی که بحران اقتصادی و ویروس کرونا بر جامعه سایه افکنده، شهرداری وقفه‌ای در انجام وظایف خود نداشته و علاوه بر آن هر سال نسبت به سال‌های قبل با افزایش تحقق بودجه مواجه بوده‌ایم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه