ارسال به دیگران پرینت

حریق تانکر ٣٠ هزار لیتری بنزین در محور شهید رجایی ری

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق تانکر ٣٠ هزار لیتری سوخت بنزین در محور شهید رجایی ری خبر داد.

حریق تانکر ٣٠ هزار لیتری بنزین در محور شهید رجایی ری

سید جلال ملکی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از حریق تانکر ٣٠ هزار لیتری سوخت در محور شهید رجایی ری خبر داد و اظهار داشت: ساعت ٢٠:۵٢ دقیقه امشب جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه آتش‌سوزی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید رجایی در جاده قدیم قم، بالاتر از خیر آباد بعد از شهر سنگ به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

جلالی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع ۳ ایستگاه آتش نشانی از شهرداری تهران به همراه فوماتیک خودرو حامل کف شیمیایی و تانکر آب و دستگاه تنفسی به محل اعزام شدند افزود: پس از حضور عوامل مشخص شد که یک تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل بنزین در این محل به دلیل نامشخصی به یکباره شعله ور شده بود که پس از حضور نیروها نیز کاملاً شعله ور بود.

وی با اشاره به اینکه با حضور سریع و به موقع آتش نشانان تهران و باقرشهر آتش‌سوزی مهار شد عنوان داشت: خوشبختانه نیروها سریع توانستند راننده را خارج کنند و عملیات خاموش کردن آغاز و خسارت جانی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: بخش زیادی از بنزین با تلاش آتش نشانان باقی مانده و حرق اطفا شده است و سعی بر این است که با جرثقیل تانکر به حالت پایدار و ایمن در آورده شود و محل تحویل مالک شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه