ارسال به دیگران پرینت

حل مشکلات خبرنگاران خلاهای قانونی دارد

رشت- رئیس بسیج رسانه گیلان خواستار پیگیری مطالبات صنفی رسانه ها از طریق مجلس شد و گفت: حل مشکلات خبرنگاران خلاهای قانونی دارد.

حل مشکلات خبرنگاران خلاهای قانونی دارد

مهدی پارسا عصر پنجشنبه در نشست با نماینده رودسر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هدف اصلی تشکیل بسیج رسانه رسیدن به جبهه واحد رسانه‌ای در تراز انقلاب است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی رسانه‌های انقلابی، اضافه کرد: علیرغم تلاش رسانه‌های انقلابی، متأسفانه امپراطوری رسانه‌ای دشمن هر روز بر قدرتش افزود می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این استان جز پنج استان برتر کشور در حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی است، گفت: وجود بیش از ۴۰۰ رسانه در گیلان نشان دهنده بلوغ رسانه‌ای این استان می‌باشد که نیاز است در حوزه محتوایی هم تقویت شود.

پارسا به تشریح مشکلات سه گانه اصحاب رسانه پرداخت و بیان کرد: بیمه، اشتغال و معیشت مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های این قشر زحمت کش است که بیش از ۳۰ سال است که لاینحل مانده است.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد از جمعیت خبرنگاران استان را بانوان تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: دغدغه معیشتی و اشتغال خبرنگاران گیلان را آزار می‌دهد.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در دنیای امروز، خواستار پیگیری مطالبات صنفی رسانه‌ها از مجلس شد و اضافه کرد: حل مشکلات خبرنگاران دارای خلاءهای قانونی است و می‌طلبد نمایندگان مجلس این خلاءها را با وضع قوانین اثربخش در راستای مطالبات صنفی رسانه‌ها، پر کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه