ارسال به دیگران پرینت

گل‌محمدی: هر تیمی به پرسپولیس بخورد، کار سختی دارد| برای قهرمانی در آسیا قرعه مهم نیست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید مهم نیست تیمش در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با چه تیمی دیدار کند.

گل‌محمدی: هر تیمی به پرسپولیس بخورد، کار سختی دارد| برای قهرمانی در آسیا قرعه مهم نیست

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین با برتری ۴ بر ۲ مقابل الریان اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنیم، جا دارد از مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و مردم خوب این کشور تشکر کنم چرا که میزبانی خوبی از ما انجام شد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره این دیدار گفت: توانستیم با امتیاز خوب و مقتدرانه راهی مرحله بعد شویم. زحمات زیادی برای این موفقیت کشیده شد. از همه کسانی که زحمت کشیدند از مسئولان باشگاه تا حمایت هواداران و رسانه‌ها تشکر می‌کنم. بازیکنان ما با وجود تمام مشکلات مردانه جنگیدند و برای شادی دل هواداران جانفشانی و ایثار کردند و در این شرایط آب و هوایی، مشکلات زیادی را متحمل شدند و با تمام وجود به میدان رفتند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظرم بازی خوبی بود. تعداد گل زیادی رد و بدل شد. هر کسی که این دیدار را دید، لذت برد. خیلی خوب توانستیم بازی را به جریان در بیاوریم و بازی فعال و پویا انجام دادیم. از نظر فنی از تیم حریف بهتر بودیم. ان‌شاء الله همین روند را در لیگ قهرمانان اسیا و لیگ برتر ایران داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره احساسش به عنوان سرمربی تیمی که در مرحله گروهی صدرنشین شد، گفت: هدف اولمان در شروع مسابقات این بود اما به رقیبمان در مرحله بعد فکر نمی‌کنیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود، باید با رقبای قدرتمندی رو به رو شود. هر تیمی که با ما دیدار کند، بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهد داشت. ما به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم.

وی درباره افزایش شناخت مردم هند از پرسپولیس با برگزاری این مسابقات در کشور هند گفت: باعث خوشحالی ما است که طرفداران خوبی در هند پیدا کردیم. همیشه روابط دو کشور صمیمانه و دوستانه بوده است. از لحاظ فرهنگی، مشترکات زیادی داریم و فوتبال هم به این مسئله کمک می‌کند و دوستی و صلح و صفا در دو کشور بیشتر می‌شود. خاطرات خوبی در این ۱۹ روز داشتیم و ان‌شاءالله دوباره سفر دیگری به هند داشته باشیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه