ارسال به دیگران پرینت

امروز فصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای میدان در صحنه دیپلماسی است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز فصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای میدان به خصوص قهرمان ملی و افتخار همیشه تاریخ ایران سردار شهید ‎سلیمانی عزیز در صحنه دیپلماسی است.

امروز فصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای میدان در صحنه دیپلماسی است

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت:‌ امروز فصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای میدان به خصوص قهرمان ملی و افتخار همیشه تاریخ ایران سردار شهید ‎سلیمانی عزیز در صحنه دیپلماسی است.

وی تاکید کرد:باید از تلاش‌های ‎ظریف و وزارت خارجه برای رفع عزتمندانه تحریم ها پشتیبانی همه جانبه ملی نمود. همدل و متحد باشیم برای منافع و ‎اقتدار ایران و بهبود زندگی مردم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا توجه کنید
      بیل گیتس و الن ماسک در حال حاضر خطرناکترین انسانهای روی زمین هستند .اگر به حرفها و طرحها و فعالیتهایی که در حال انجام هستند توجه و دنبال کنید خواهید دید که تمام طرحهای اونها منتهی به کشتارهای دسته جمعی در حال و در اینده (بین سالهای ۲۰۳۰ تا ۲۰۵۰ )دارد .بنابراین باید از همین امروز با توجه به این که عقبیم و دیر هست برای مقابله با اون طرحها خود را قوی و ایمن کنیم .وگرنه از بین خواهیم رفت .برای اونها آسیایی و افریقایی و اروپایی و حتی همسایگان قاره خودشون هم فرقی ندارد .پس باید کشورهایی چون ایران و روسیه و چین و پاکستان و حتی ژاپن و هند و کره نشستهای مشترکی داشته باشند برای مقابله با این تهدیدها .تهدیدها از دست هسته ای یا .... نیست .بلکه بیولوژیکی همراه با کاهش جمعیت به هر طریق و همینطور رباتهای بزرگ و کوچک و خطرناکی که به مرحله خطرناک تست و آخر خود رسیده اند و در صورت تولید انبوه کشورهایی چون ما و همسایگان و حتی روسیه و هند و چین و پاکستان و ژاپن و کره وحتی اروپا همچون آلمان و ایتالیا و فرانسه و انگلیس در لبه این تهدید هستند .الان هم دیر هست .البته چین خبر داره و پیشرفتهایی داشته .ولی متاسفانه ما را با تحریمها و مشکلات امروزی مشغول کرده و غافل شدیم .
      بعضی از این طرحها در تیک تاک (neuralinknewstv)هست که البته همه بعنوان طرحهای انساندوستانه و کمک به بشریت و کره زمین در حال آزمایش و تولید هستند .البته کاملا میتوان از نیت آنها باخبر شد که در آینده چه استفاده های خطر ناکی از انها خواهد شد.
      لطفا توجه شود و در دستور کار محرمانه قرار گیرد .وگرنه مشکلات تحریمی شامل این مسایل هم خواهد شد .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه