ارسال به دیگران پرینت

راه‌اندازی فاز نخست سامانه "اینوگام" با هدف ترویج پیاده‌روی شهروندی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی فاز نخست سامانه "اینوگام" با هدف ترویج پیاده روی شهروندی خبر داد.

راه‌اندازی فاز نخست سامانه "اینوگام" با هدف ترویج پیاده‌روی شهروندی

 "امیر محسنی" با اشاره به راه‌اندازی فاز نخست سامانه "اینوگام" گفت: این اپلیکشن طرح مشترک میان سازمان ورزش و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس است که به صورت آزمایشی در سطح مناطق ۲۲گانه راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه "اینوگام" اپلیکشن تخصصی سازمان ورزش شهرداری است، افزود: این طرح ابتدا به مدت یک ماه در گوشی‌های اندروید و در فاز دوم در گوشی‌های IOS راه‌اندازی خواهد شد. همچنین این طرح در فاز سوم در کلانشهرهای ایران اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر اینکه راه اندازی نهایی این اپلیکشن در روز سوم خردادماه و همزمان با فتح خرمشهر در شهرتهران خواهد بود، یادآور شد: اپلیکشن "اینوگام" در طرح نهایی و در صفحات مجازی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت تا با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، شهروندان به انجام ورزش‌های انفرادی روی آورند.

محسنی در پایان خاطرنشان کرد: در این سامانه از شهروندان دعوت می‌شود با انجام فعالیت‌های ورزشی همچون راه رفتن، دویدن، دوچرخه‌سواری و... از امتیازهای مختلفی جهت استفاده در فروشگاه‌های ورزشی، دوره‌های آموزشی، برنامه های فرهنگی و هنری و... بهره‌مند شده تا گامی در جهت توسعه ورزش شهروندی و افزایش سلامت و شادابی جامعه برداشته شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه