ارسال به دیگران پرینت

دمشق توقف تجاوزات ترکیه در سوریه را خواستار شد

| وزارت امور خارجه سوریه توقف تجاوزات ترکیه علیه شهروندان سوری در الحسکه را خواستار شد.

دمشق توقف تجاوزات ترکیه در سوریه را خواستار شد

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه بار دیگر اقدامات مستمر نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران وابسته به آنها مبتنی بر قطع آب شرب مردم الحسکه به مدت ۱۶ روز متوالی را محکوم می‌کند.

وزارت خارجه سوریه افزود: نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریستی آنها از آب شرب به عنوان اهرم فشار علیه مردم الحسکه استفاده می‌کنند و این امر مخالف معیارها و قوانین بین المللی انسانی به حساب می‌آید.

وزارت خارجه سوریه همچنین از سازمان ملل متحد و نهادهای بین المللی و کمیته صلیب سرخ بین المللی خواست به منظور توقف فوری این اقدامات علیه مردم سوریه در الحسکه، به ترکیه فشار وارد کنند و بلا فاصله ایستگاه پمپاژ آب علوک راه اندازی شود تا مردم الحسکه از آب شرب محروم نشوند.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه