ارسال به دیگران پرینت

دستور نتانیاهو برای آمادگی مقابل تمام سناریوهای احتمالی| لغو سفر رئیس ارتش به واشنگتن

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به رخدادهای قدس اشغالی و حملات از غزه به شهرک‌های صهیونیستی مدعی شد: ما آزادی عبادت را برای همه ساکنان و زائران در اورشلیم (قدس اشغالی) در نظرمی‌گیریم همانطور که هر سال این کار را می‌کنیم.

دستور نتانیاهو برای آمادگی مقابل تمام سناریوهای احتمالی| لغو سفر رئیس ارتش به واشنگتن

بنیامین نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه مشورتی امنیتی در مقر وزارت جنگ این رژیم در شهر تل‌آویو پیرامون بررسی تنش در غزه و قدس گفت: درباره غزه دستور داده‌ام برای تمام سناریوهای احتمالی مقدمات لازم در نظر گرفته شود.

او خواستار آرامش خاطر تمام طرف‌ها در پی درگیری‌های بین فلسطینی‌ها و نیروهای اشغالگر در قدس شرقی شد.

نتانیاهو درباره درگیری‌های قدس اشغالی ادعا کرد: ما آزادی تمام ساکنان و تمامی زائران در اورشلیم را مثل هر سال صیانت می‌کنیم اما اکنون خواستار اجرای قانون هستیم و می‌خواهم همه طرف‌ها خیالشان راحت باشد.

او در راس نشست مشورتی با فرماندهان امنیتی و ارتش به ارزیابی موضع‌گیری رژیم صهیونیستی درباره افزایش تنش در قدس و غزه پرداخت.

همچنین منابع عبری گفتند، آوی کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که قرار بود امشب به واشنگتن برود به دلیل تنش در غزه و قدس سفرش را لغو کرد.

طبق رسانه‌های صهیونیستی، در این نشست بنی گانتس وزیر جنگ، کوخاوی، نداف ارگمن،‌ رئیس شاباک، مائیر بن شبات، رئیس شورای امنیت داخلی و دیگر فرماندهان حضور داشتند.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، طی ساعات شب گذشته 36 راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه