ارسال به دیگران پرینت

واکسیناسیون اعضای نظام پزشکی زیر ۵۰ سال در علوم پزشکی اهواز| متقاضیان در سامانه ثبت‌نام کنند

| خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آغاز ثبت نام واکسیناسیون اعضای سازمان نظام پزشکی زیر ۵۰ سال در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: واکسیناسیون افراد دارای بیماری زمینه‌ای نیز آغاز خواهد شد که اطلاع‌رسانی لازم متعاقبا انجام می‌شود.

واکسیناسیون اعضای نظام پزشکی زیر ۵۰ سال در علوم پزشکی اهواز| متقاضیان در سامانه ثبت‌نام کنند

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد در مرحله جدید واکسیناسیون اعضای نظام پزشکی، واکسیناسیون کلیه گروه‌های شغلی و رده‌های سنی نظام پزشکی در اهواز و سایر شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز شود.

وی افزود: به همین منظور متقاضیان باید اطلاعات خود را در سامانه واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی اهواز به آدرس Vaccine.ajums.ac.ir وارد کنند و بعد از دریافت پیامک، برای تزریق واکسن به محل تعیین‌شده مراجعه کنند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: تاکنون برای ۸۵۶ نفر از اعضای نظام پزشکی بالای ۵۰ سال در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز واکسن تزریق شده است و تلاش داریم در سریع‌ترین زمان ممکن واکسیناسیون کلیه اعضای نظام پزشکی شهرهای تابعه دانشگاه را تکمیل کنیم.

رئیس داتشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واکسیناسیون گروه هدف بیماران خاص استان خوزستان نیز در حال انجام است و به زودی واکسیناسیون افراد دارای بیماری زمینه‌ای نیز آغاز خواهد شد که اطلاع‌رسانی لازم متعاقبا انجام می‌شود.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه