ارسال به دیگران پرینت

علی‌نژاد: حضور کاروان ایران در پارالمپیک توکیو مثل همیشه با اقتدار و افتخار خواهد بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ابراز امیدواری کرد که نمایندگان کشورمان در بازیهای پارالمپیک توکیو بتوانند همچون ادوار گذشته با اقتدار و افتخار این میدان بزرگ را پشت‌سر بگذرانند.

 در این جلسه که در دفتر معاونت ورزش قهرمانی برگزار شد، مهدی علی‌نژاد گفت: حضور درخشان جانبازان و معلولین در میادین ورزشی و مدال‌آوری‌شان علاوه بر شور و نشاط و امید، باعث می‌شود جمله معلولیت محدودیت و ناتوانی نیست، بهتر معنا پیدا کند. این موفقیت‌های ورزشی در واقع تجسم و تبلور اراده‌هاست.

وی گفت: در آماده‌سازی تیم‌های اعزامی به پارالمپیک توکیو، وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را خواهد داشت.

در این جلسه، سیدشروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تیم‌های اعزامی گفت: در حال حاضر تیراندازی با ۵ وزنه‌برداری با ۶ و دومیدانی با ۹ ورزشکار در اردوی تهران و کیش بسر می‌برند، ضمن اینکه اردوی آماده‌سازی تیم بسکتبال با ویلچر از روز جمعه ۲۷ فروردین در تهران و والیبال نشسته از ۳۰ فروردین در کیش آغاز می‌شود.

اسبقیان تصریح کرد: در رشته دومیدانی این فرصت را داریم تا تعداد نفرات اعزامی پس از رکوردگیری رسمی در اردیبهشت و مسابقات گزینشی در سوئیس (خرداد ماه) به ۱۲ نفر افزایش یابد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه