ارسال به دیگران پرینت

قشقایی حتی زمین برای تمرین ندارد!

سرمربی تیم قشقایی شیراز، نداشتن زمین تمرین مناسب را بزرگترین معضل تیمش اعلام کرد.

قشقایی حتی زمین برای تمرین ندارد!

تیم فوتبال قشقایی شیراز در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه در ورزشگاه پارس، میزبان تیم مدعی هوادار تهران بود و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

سرمربی این تیم پس از مسابقه از وضعیت روند آماده سازی تیمش ابراز تاسف و اضافه کرد: ما زمینی برای تمرین نداریم. چه کسی باید با ما همکاری کند؟ آیا می شود من در روزهای قبل از مسابقه روی زمین مصنوعی آن هم در ساعتی نامتعارف تمرین کنم؟

هرمزی ادامه داد: روز گذشته تمرین ما ساعت یک بعد از ظهر در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ماهان برگزار شده. یعنی ساعتی که حتی خود باشگاه ماهان هم روی آن تمرین نمی کند. بعد از ده دقیقه بچه ها می گفتند کف پایمان سوخت! این در حالیست که باید زمین چمن ورزشگاه پارس برای تمرین در اختیار ما قرار بگیرد، اما کسی به فکر ما نیست.

وی افزود: البته زمین چمن پارس هم هنوز درست نشده. در این حدود یک ماهی که مسابقات تعطیل بود، کارهایی روی زمین صورت گرفته اما هنوز پستی بلندی هایش درست نشده. انگار فقط یک سری مواد مغذی به آن تزریق شده ولی هنوز مناسب برگزاری مسابقاتی در این سطح نیست. ورزشگاه شهید دستغیب هم در مجاورت سالن نگهداری از بیماران کرونایی قرار دارد و برای سلامت بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات بسیار خطرناک است.

سرمربی قشقایی در خصوص مسائل فنی بازی گفت: حریف یازده پله بالاتر از ما بود و با این حال توانستیم بازی پایاپایی با هوادار داشته باشیم. ضمن  اینکه اگر مهاجمان ما کمی زیرک تر بودند، حتی می توانستیم پیروز میدان شویم. دروازه بان حریف هم که بازیکن سابق قشقایی بود، عملکرد درخشانی داشت و شاید اگر کس دیگری درون دروازه هوادار بود، ما پیروز میدان می شدیم.

داریوش هرمزی در خصوص نحوه قضاوت داوران نیز گفت: داور این مسابقه در حد استانداردهای لیگ برتر بود، اما بهرحال اشتباهاتی همیشه وجود دارد، همانطور که ما مربیان اشتباه می کنیم. متاسفانه هجمه زیادی از سوی کادر فنی تیم ها علیه داوران وجود دارد که منصفانه نیست. همه باید به این درک برسند که اشتباهات داوری در ذات مسابقات فوتبال است و نباید آنها را عمدی دانست و بیش از حد بزرگ کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت. این تیم درهفته بیست و یکم، روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در بابل به مصاف رایکا خواهد رفت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه