ارسال به دیگران پرینت

عراقچی با رئیس هیئت چینی در وین دیدار کرد

| معاون سیاسی وزیر امور خارجه عصر امروز با «وانگ گون» رئیس هیئت چینی در وین دیدار کرد.

عراقچی با رئیس هیئت چینی در وین دیدار کرد

 در ادامه دیدارها و رایزنی های دوجانبه و چند جانبه هیئت ایرانی در وین، عصر امروز(سه شنبه) «وانگ گون» رئیس هیئت چینی با حضور در محل اقامت  سید عباس عراقچی با وی دیدار و دو طرف آخرین وضعیت گفت‌وگوها و رایزنی ها در ارتباط با برجام و مسائل هسته ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان، جهت برگزاری ادامه مذاکرات با گروه ۱+۴ امروز وارد وین پایتخت اتریش شد.

دیدارها و رایزنی‌ها با اعضای باقی‌مانده برجام از امروز به صورت دو و چندجانبه آغاز شده و در روزهای آتی ادامه می‌یابد.

در این دور از گفتگوها نیز نمایندگانی از سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت نفت و بانک مرکزی در ترکیب هیئت کشورمان حضور دارند.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه