ارسال به دیگران پرینت

منصوریان: به داوران ما بی‌احترامی می‌شود| بازی با ماشین‌سازی سخت‌ترین دیدار ما در لیگ بود

سرمربی آلومینیوم اراک باز هم به شرایط داوران در فوتبال ایران اعتراض کرد.

منصوریان: به داوران ما بی‌احترامی می‌شود| بازی با ماشین‌سازی سخت‌ترین دیدار ما در لیگ بود

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: باران روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر داشت اما چون در حین بازی بارانی نبارید، دو تیم سعی کردند که کیفیت خوبی ارائه دهند. این سخت‌ترین بازی لیگ ماست زیرا ماشین‌سازی شرایط خوبی ندارد و این باعث می‌شود که آن‌ها هم انگیزه زیاد داشته باشند و هم اعبایی از باخت نداشته باشند.

وی ادامه داد: اکبرپور تیم خوبی را جمع کرده است. از صمیم قلب او را دوست داریم. اگر این تیم راهکاری داشته باشد، امیدوارم او بماند. برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم او بسیار خوب بازی کرد و نشانه آن هم عقب افتادن از حریف بود. بچه‌های ما احساس می‌کردند که این بازی به دلیل حضور ماشین‌سازی در جدول بازی راحتی است اما از دید ما سخت‌ترین بازی فصل بود. بهترین پیامد ما این بود که ما توانستیم در جریان بازی، به بازی برگردیم. نکته منفی این بود که روند کلین‌شیت های متوالی ما از بین رفت. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و ما مسیر سختی داریم.

منصوریان درباره استفاده نکردن تیمش از موقعیت‌های ایجاد شده گفت: در بازی با فولاد، ۷ موقعیت ۱۰۰ درصد گل را خراب کردیم‌. امروز هم می‌توانستسم در نیمه اول به گل برسیم. ماشین‌سازی به خاطر آرامش و این که دغدغه جدولی ندارد، کار ما را سخت کرد. ما از هر دیدار خارج از خانه حداقل انتظار یک امتیاز را داریم و باید بتوانیم آن را به ۳ امتیاز تبدیل کنیم. انصافا ماشین‌سازی هم خوب کار کرد و کار ما را سخت کرد.

سرمربی آلومینیوم اراک در ادامه گفت: در دو دوره اخیر روسای فدراسیون فوتبال من ۲ خواهش کردم که انگار گوش شنوا نداریم. داوران ما امنیت شغلی ندارند و خیلی راحت از آن می‌گذرند. نمی‌شود بازیکنان و داوران رقم درشت بگیرند، در حالی که داوران حق‌الزحمه خوبی نگیرند و تحت فشار باشند و حتی فحش و بی‌احترامی بشنوند. اکثر داوران ما دو شغله هستند. امروز تیم آقای مرجان‌زاده با کلاس بالای آسیا داوری کردند. داوران ما یک وسیله ارتباطی ساده نداشتند. دیده شده تیم‌ها برای مربیان خود ۲۰۰ میلیارد هزینه می‌کند. از آن ۲۰۰ میلیارد، با ۷ میلیارد با داوران قرارداد ببندید. داور نمی‌شود دو شغله باشد، فحش بخورد، بی‌احترامی بشنوند، بازی یک یا دو میلیون بگیرد، آن‌ها احترام دارند، شخصیت دارند، نمی‌شود دغدغه یک داور هدست او و برقراری یک ارتباط ساده با داور چهارم باشد.

او ادامه داد: نوع فوتبال ما مثل کبک‌هایی است که سرشان در فوتبال است و پاهایشان هوا. ۵۰۰ میلیون سالی داوران بدهید، تا داور با خستگی به بازی نیاید و بخواهد کل زمین را بدود تا از داور چهارم بپرسد که مثلا منصوریان چی گفت. در فوتبال ما به داور توهین می‌شود. هر تیمی برای سال جدید ۵۰۰ میلیون برای داوری هزینه کند تا امکانات به داوران برسانند. ما نه VAR داریم، نه ارتباطات رادیویی داریم و این بیشترین توهین به داوران ماست.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه