ارسال به دیگران پرینت

کومان: آماده پیروزی در ال کلاسیکو هستیم

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیمش به دنبال کسب پیروزی در ال کلاسیکو است و آماده این بازی حساس شده است.

کومان: آماده پیروزی در ال کلاسیکو هستیم

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا شنبه شب یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های فوتبال در اروپا را برگزار خواهند کرد.

ال کلاسیکو در هفته سی ام لالیگا برگزار خواهد شد و هر دو تیم برای قهرمانی سخت به پیروزی نیاز دارند.

رونالد کومان، سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری قبل از بازی گفت: تیم اعتماد به نفس لازم را دارد. هم بارسلونا و هم رئال مادرید نسبت به اول فصل بهتر شده اند و به همین خاطر بازی جذاب و زیبا خواهد شد.

او ادامه داد: سه امتیاز این بازی بسیار مهم است اما تیم قهرمان را تعیین نمی کند و همچنان بازی های مهم زیادی باقی مانده است. تیمی که در این بازی به پیروزی دست پیدا کند روحیه لازم را برای قهرمانی خواهد داشت.

او درباره احتمال بازی کردن پیکه گفت: یک بازیکن برای حضور در چنین بازی باید از نظر بدنی و ذهنی در شرایط بسیار خوبی باشد. بعضی از بازیکنان نقش رهبر را دارند و پیکه یکی از آنها است. برای کسب پیروزی بهترین ترکیب را انتخاب خواهم کرد.

کومان ادامه داد: ال کلاسیکو یک بازی متفاوت است و تلاش می کنیم تا در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم. رئال مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است اما من چنین نظری ندارم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و این شانس را دارند که در این بازی پیروز شوند.

او در پایان گفت: رئال این توانایی را دارد که با چندین سبک بازی کند اما ما فقط به عملکرد خود فکر می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. تیم به خوبی تمرین و استراحت کرده است و آماده این بازی بسیار حساس است.

ال کلاسیکو درحالی برگزار می شود که بارسلونا با 65 امتیاز در رده دوم جای دارد این درحالی است که رئال مادرید با 63 امتیاز در رده سوم است.اتلتیکو مادرید با 66 امتیاز صدرنشین است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه