ارسال به دیگران پرینت

تاکنون ۱۲۶۸ شهروند سرپل ذهابی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: تاکنون یک هزار و ۲۶۸ نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

تاکنون ۱۲۶۸ شهروند سرپل ذهابی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

نورالدین فرزادی‌پور شامگاه امروز  اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۲۶۸ در شهرستان سرپل ذهاب به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۷۵ نفر فوت کردند.

وی افزود: هم اکنون ۱۷ نفر در بیمارستان سرپل ذهاب در بخش کرونایی بستری شده و تحت مراقبت قرار دارند که ابتلای یازده مورد از این افراد به ویروس کرونا قطعی است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب به قرمز شدن وضعیت کرونایی این شهرستان از نظر ابتلاء به ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: تغییر رنگ شهرستان سرپل ذهاب نتیجه عادی انگاری، سهل‌انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

فرزادی‌پور گفت: همکاری و مشارکت مردم برای رعایت موازین بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ماندن در خانه، پرهیز از ترددهای غیرضروری و دوری از دورهمی‌های خانوادگی در شهرستان سرپل ذهاب ضروری است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به لزوم رعایت و نظارت بر حسن اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان افزود: در این راستا کمیته‌ای تعیین شده که عملکرد دستگاه‌های دولتی را رصد کند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی مشمول تمامی گروه‌ها بوده و تنها گروه شغلی مجاز به فعالیت گروه یک است، تصریح کرد: تردد خودرو در مبادی ورودی و خروجی شهر سرپل ذهاب کنترل می‌شود و متخلفان با اعمال جرایم سنگین مواجه خواهند شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه