ارسال به دیگران پرینت

امکان ثبت نام مشروط از داوطلبان عضویت در شوراهای روستا فراهم شد

کرمانشاه- دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: امکان ثبت نام مشروط از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا فراهم شد.

امکان ثبت نام مشروط از داوطلبان عضویت در شوراهای روستا فراهم شد

جلیل بالایی شامگاه امروز  اظهار کرد: با توافق ستاد انتخابات کشور و هیأت عالی نظارت امکان ثبت نام مشروط از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا که موفق به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه نشدند، فراهم شد.

وی افزود: مشکل عدم تهیه گواهی عدم سوءپیشینه با اخذ تعهد مبنی بر اینکه داوطلبان حداکثر تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت این گواهی را اخذ کرده و به بخشداری ارائه می‌کنند، حل شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: افرادی که گواهی عدم سوءپیشینه را در موعد مقرر ارائه نکنند، به دلیل نقض پرونده از فهرست داوطلبان حذف خواهند شد.

بالایی با اشاره به استقبال خوب داوطلبان تصریح کرد: تا پایان وقت اداری روز دوم ثبت نام، تعداد یک هزار و ۸۷۷ نفر موفق به ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در استان کرمانشاه شدند.

وی آخرین فرصت ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری را ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه اعلام کرد و گفت: داوطلبان نباید ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه عملکرد شورای اسلامی روستاها را موفق ارزیابی کرد و افزود: شورای اسلامی روستاها مصداق خادمان بی‌منت و مدافعان حقوق مردم برای توسعه روستاها هستند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه