ارسال به دیگران پرینت

تعداد مبتلایان به کرونا در نساجی دورقمی شد

با انجام دومین آزمایش ویروس کرونا ظرف سه روز گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس در تیم نساجی به ۱۰ نفر افزایش یافت.

تعداد مبتلایان به کرونا در نساجی دورقمی شد

 صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۷ فروردین) باشگاه نساجی با درخواست ایفمارک و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، اقدام به انجام دومین مرحله آزمایش ویروس کرونا کرد که ابتلای دو بازیکن و یک مربی دیگر از این تیم تایید شده است. طی روزهای گذشته نیز ابتلای هفت نفر از این تیم تایید شده بود تا در فاصله دو روز تا بازی با پرسپولیس، تعداد مبتلایان در نساجی به ۱۰ نفر افزایش یابد.

پس از برگزاری دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان در چهاردهم فروردین، مسئولان این تیم به علت مشاهده برخی نشانه‌ها از ابتلای به این ویروس، اقدام به انجام آزمایش کرده و متوجه ابتلای دسته‌جمعی تعدادی از بازیکنان و مربیان خود به این ویروس شدند.

نساجی و پرسپولیس نوزدهم فروردین در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و بعد از این دیدار، پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان ایران راهی هند می‌شود تا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. در صورت ابتلای هر یک از بازیکنان یا مربیان پرسپولیس به این ویروس، نفرات مبتلا فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهند.

باید دید، با توجه به ابتلای روزافزون بازیکنان و مربیان نساجی به این ویروس، این دیدار به علت شرایط حساس پرسپولیس برگزار خواهد شد یا نه.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه