ارسال به دیگران پرینت

«راب مالی» رئیس تیم آمریکا در نشست مشترک برجام خواهد بود

شبکه خبری سی ان ان در گزارشی اعلام کرد که نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ریاست تیم این کشور در نشست کمیسیون مشترک برجام را برعهده دارد.

«راب مالی» رئیس تیم آمریکا در نشست مشترک برجام خواهد بود

 یک مقام بلندپایه دولت ایالات متحده روز شنبه (به وقت واشنگتن) در گفتگو با این شبکه خبری اعلام کرد که «راب مالی» نماینده آمریکا در امور ایران، هدایت تیم آمریکا در نشست کمیسیون مشترک برجام را که قرار است روز سه‌شنبه در وین پایتخت اتریش برگزار شود، بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است، نشست کمیسیون مشترک «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) روز جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ برابر با ۲ آوریل ۲۰۲۱ به صورت مجازی و به ریاست «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی از طرف «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، بریتانیا و ایران در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه برگزار شد.

وزارت خارجه آمریکا نیز روز گذشته با صدور بیانیه ای خبر داد که این کشور در نشست روز سه‌شنبه در وین اتریش برای بحث درباره بازگشت دوجانبه به برنامه جامع اقدام مشترک شرکت خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا دربیانیه خود اعلام کرد: «ما با شرکت در گفت‌وگوها با شرکای اروپایی، روسیه و چین برای مشخص کردن موضوعاتی که شامل بازگشت دوجانبه به پایبندی به برجام با ایران است، موافقت کردیم».

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه