ارسال به دیگران پرینت

احتمال بروز موج جدید کرونا|ادغام بخش های بیمارستانی

جلسه هشتاد و سوم بحران کووید ۱۹ بیمارستان سینا، با موضوع بررسی وضعیت مراجعات بیماران سرپایی و بستری، برگزار شد.

احتمال بروز موج جدید کرونا|ادغام بخش های بیمارستانی

 در جلسه هشتاد و سوم بحران کووید ۱۹ بیمارستان سینا به ارائه آمار مراجعان سرپایی و بستری مبتلا در پنجاه و پنجمین هفته شیوع بیماری پرداخته شد.

سوریا بابایی مدیر دفتر پرستاری، بیمارستان سینا، آمار مراجعان درمانگاه تخصصی و تعداد اعمال جراحی در هفته گذشته را عنوان کرد و اذعان داشت: در هفته گذشته اتاق عمل اورژانس، بیشترین عمل را در طی سال گذشته به انجام رسانده است.

پویا پاینده مهر رئیس بخش اورژانس بیمارستان سینا بیان داشت: متأسفانه با بررسی آمار، نسبت به هفته گذشته افزایش ابتلاء بیماران سرپایی به کووید ۱۹ مشاهده می‌شود با توجه به این شرایط باید احتمال بروز موج بعدی را در نظر گرفت.

حسن بیگدلی مسئول نقلیه بیمارستان در خصوص تسهیل جابه جایی بیماران در سطح بیمارستان گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی بیمارستان با کمک بنیاد مستضعفان، ۲ دستگاه آمبولانس به صورت شبانه روزی در این مرکز آماده ارائه خدمات حمل و نقل بیماران در سطح بیمارستان است.

هادی مخبر مشاور رئیس بیمارستان سینا نیز بیان داشت: طبق نظر رئیس بیمارستان، برای ایام تعطیلات عید، ۲ برنامه ریزی در نظر گرفته شده است. اول آنکه همچون سال‌های گذشته بخش‌ها ادغام خواهند شد و در صورت احتمال بروز موج بعدی کووید، برنامه دومی پیش بینی و پایه ریزی شده که جایگزین برنامه اول خواهد شد.

محمد طالب پور رئیس بیمارستان سینا، با بیان اینکه آمار بیماران مبتلا به کووید خوشبختانه در بیمارستان تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد، گفت: نیاز است تجهیزات لازم در بیمارستان مهیا و بیمارستان در صورت بروز موج مجدد از آمادگی لازم برخوردار باشد اما این به این معنا نیست که همه در بیمارستان حضور داشته باشند بلکه باید بالقوه همه آمادگی لازم را داشته و در دسترس باشند که در صورت بروز بحران به بیمارستان کمک رسانی کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه