ارسال به دیگران پرینت

ذوالفقارنسب: هرگاه خواستند ایران را از مدار خارج کنند، خوب عمل کردیم

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران میزبانی بحرین در انتخابی جام جهانی را تمام شده دانست و گفت: ایرانی‌ها در شرایط سخت و بحرانی نتایج خوبی را به دست می‌آورند. هر گاه خواستند ایران را از مدار خارج کننند، خوب عمل کردیم.

ذوالفقارنسب: هرگاه خواستند ایران را از مدار خارج کنند، خوب عمل کردیم

بیژن ذوالفقارنسب  درباره برگزاری بازی‌های گروه سوم انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز در بحرین و اجبار تیم ملی به بازی در این کشور در آب و هوای گرم و شرجی این منطقه در اواخر بهار گفت: بازی در بحرین و کشورهای خلیج فارس با بازی در ایران قابل مقایسه نیست. شرایط این کشورها برای تیم‌های غیربومی مناسب نیست. مطمئنا کمتر تیم غیر بومی می‌تواند از تمام ظرفیت‌ها و داشته‌های فنی خود در چنین آب و هوایی استفاده کند.

وی با اشاره به واگذاری انتخابی جام جهانی به بحرین و همینطور میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان اظهار کرد: با توجه به مشکلات بین‌اللملی این قبیل اتفاقات برای فوتبال ما رخ داده است. عربستان و بحرین زودتر اقدام کردند و لابی و دیپلماسی قوی‌تری داشتند. به هر صورت این مسئله زمانی شکل گرفت که ما شدیدا درگیر انتخابات و تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال بودیم و کسی از این قضایا اطلاعی نداشت.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه روزی که میزبانی‌ها تقسیم شد، مسئولان به فکر گرفتن میزبانی برای ایران افتاده‌اند، افزود: همیشه AFC اعضای عرب زبان بسیاری دارد که به نفع کشورهای خود عمل می‌کنند. در حال حاضر این اتفاق افتاده و نمی توان کاری برای تغییر آن کرد. ما هر کاری کنیم مطمئنا بر علیه ما اقدام خواهند کرد و در نظرخواهی‌ها ما در اقلیت قرار داریم.

ذوالفقارنسب با بیان اینکه باید میزبانی بحرین را پذیرفت گفت: باید به فکر بازی‌های مقتدرانه و صعود از این مرحله باشیم. من خوشبین هستیم که ایرانی‌ها در شرایط سخت و بحرانی نتایج خوبی را به دست می‌آورند. تاریخ هم این را نشان داده است. هر گاه خواستند ایران را از مدار خارج کننند، خوب عمل کردیم.

وی تاکید کرد: خودمان را مشغول قضیه میزبانی نکنیم چرا که بعید است نظر خود را تغییر دهند و فرصت بازی در خانه برای ما فراهم شود.

مربی سابق تیم ملی ایران همچنین درباره لزوم برگزاری اردوهایی در کشورهای گرم‌سیر و دارای آب و هوای مشابه با بحرین در آستانه برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی که به طور فشرده در ۱۰ روز برگزار می‌شود، گفت: در کشور خودمان مکان‌هایی را داریم که شرایط مشابه با بحرین را دارند. کیش، بندرعباس و ... از نظر آب و هوا مشابه بحرین هستند. با توجه به فرصتی که تا زمان برگزاری مسابقات در بحرین باقی مانده می‌توانیم شرایط لازم را فراهم کنیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه