ارسال به دیگران پرینت

مجیدی در جام‌حذفی تجربه دارد|پیکان می‌تواند برای استقلال دردسرشود

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه با تغییر سرمربی شرایط استقلال نسبت به قبل بهتر شد، گفت: مجیدی تجربه جام حذفی را هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری دارد.

مجیدی در جام‌حذفی تجربه دارد|پیکان می‌تواند برای استقلال دردسرشود

مرتضی یکه  در مورد تغییر کادر فنی استقلال گفت: مجیدی هم مانند فکری از خوب‌ها و قدیمی‌های استقلال است. او در طول یک سال و اندی گذشته برای سومین بار هدایت آبی پوشان را برعهده گرفته و با توجه به شناختی که از تک تک بازیکنان دارد می‌تواند در آینده موفق باشد.

تیم پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر چه او راه سختی در پیش دارد ولی با توجه به علاقه هواداران به او و حمایتی که آنها خواهند کرد به طور حتم مجیدی می‌تواند هم در لیگ و هم در جام حذفی موفق شود.

وی در مورد عدم نتیجه گیری محمود فکری در استقلال گفت: یکی از علت‌های اصلی این اتفاق، فشار هواداران به خاطر نتایج بدست آمده بود. البته تاثیر فضای مجازی هم در این استعفا نقش زیادی داشت و فکری هم نتوانست در طول نیم فصل اول با یک ترکیب ثابت به میدان برود و همین مسئله باعث شد تا انتقادات زیادی به او وارد شود.

مرتضی یکه در خصوص دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر پیکان تهران از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: استقلال یکی از تیم‌هایی است که در اکثر جام‌های حذفی موفق بوده و توانسته به قهرمانی دست پیدا کند البته پیکان حریف سر سختی است و به دنبال حذف آبی پوشان است. آنها بسته بازی می‌کنند و این می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجیدی هم در زمان بازیگری و هم در زمان مربیگری از جام حذفی تجربه خوبی به دست آورده. او با دستیاران قوی ای که دارد به دنبال راهی است تا بتواند خط دفاع پیکان را تسلیم کند. بنابراین اعتقاد دارم این دیدار می‌تواند جذاب باشد و آرزو می‌کنم در ۹۰ دقیقه و با پیروزی استقلال به پایان برسد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه