ارسال به دیگران پرینت

خلیلی: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در لیگ بیستم هم شانس اول قهرمانی است.

خلیلی: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

محسن خلیلی  درباره پیروزی پرسپولیس برابر سایپا اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس خوب شروع کرد و توانست خیلی زود به  گل برسد و روند بازی را تغییر داد شاید اگر پرسپولیس زود به گل نمی‌رسید، بازی جذاب را در نیمه نیمه اول و دوم نمی‌دیدیم. بازی در جذاب و تماشایی بود و فرصت‌های خوب گلزنی برای هر دو تیم ایجاد شد و هوادارانی که بازی را از طریق تلویزیون می‌دیدند، از بازی لذت بردند.

وی افزود: در نیمه نخست به خاطر اینکه پرسپولیس زود به گل رسید، سایپا باز بازی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند و فضاهایی ایجاد شد که پرسپولیس بتواند باز هم فرصت گلزنی خلق کند که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در نیمه نخست هر دو دفاع کناری پرسپولیس روز خوبی را داشتند و فرصت‌های خوبی ایجاد کردند. در کنار آنها امید عالیشاه و وحید امیری هم واقعا خوب کار کردند. در این بازی حامد لک هم فرصت‌های خوبی را از حریف گرفت.

خلیلی تصریح کرد: در نیمه دوم هم پرسپولیس فرصت‌های خوبی ایجاد کرد اما نتوانست به خوبی استفاده کند.

او در ادامه درباره عملکرد سید جلال حسینی و گلزنی این بازیکن هم گفت: او باید به عنوان یک الگو برای جوانان باشد چون سالم زندگی می‌کند و هیمن امر باعث شده الان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران باشد. اینکه سید جلال حسینی در حملات تیم هم شرکت می‌کند بسیار مهم و قابل تحسین است.

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین گفت: در دقایق پایانی در ساق بازیکنان خستگی دیدم و حس می‌کنم تیم از لحاظ بدنی افت کرده بود چون تیم شادابی همیشگی را نداشت. با این حال پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و با اضافه شدن ترابی و آل‌کثیر و بازیکنان جدید، تیم شرایط بهتری را خواهد داشت.

او همچنین درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس هم گفت: در این زمینه هواداران باهوش‌تر از قبل عمل می‌کنند و این خیلی خوب است که باشگاه را تحت فشار قرار نمی‌دهند و این اعتماد باعث شده باشگاه در آرامش بهترین بازیکنان را جذب کنند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اینکه فوتبال پس از مدتها از نوعی بلاتکلیفی خارج شده و تیم مدیریتی جدید خود را شناخت اتفاق خوبی است. من فکر می‌کنم تفاوتی که این دوره با سایر دوره‌ها داشت، ورود یک بازیکن بزرگ ملی برای تصدی کرسی ریاست فوتبال بود که بر جذابیت و همچنین حساسیت این انتخابات افزود که همین امر باعث می شود توقعات از رییس منتخب جدید بسیار بیش از قبل باشد.

وی درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال هگفت: انتخاب او به عنوان رییس فوتبال کشور را به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی بتواند برنامه‌هایی که ارائه کرده‌ است را به سرانجام رسانده و با همراهی و همدلی جامعه فوتبال، در مسیر پیشرفت فوتبال قدم بردارد.

خلیلی در ادامه درباره انتخاب نشدن علی کریمی هم گفت: علی کریمی یکی از اسطوره‌های محبوب فوتبال است که برای جامعه فوتبال و مردم بسیار قابل احترام است. او با دلسوزی و با هدف اعتلای فوتبال کشور پای کار آمد تا نشان دهد برای پیشرفت فوتبال کشور پیش قدم بوده و حالا که با تغییر اساسنامه می تواند در سطوح مدیریتی در فوتبال مثمرثمر باشد از اینکار دریغ نمی کند. او با حضورش در این انتخابات به همراه دیگر اسطوره فوتبال کشورمان مهدی مهدوی کیا، با آنکه انتخاب نشدند تاثیر مثبت خود را به جا گذاشتند.

خلیلی در پایان همچنین گفت: امیدوارم همانطور که آقای عزیزی‌خادم در اظهارات پس از انتخاب خود گفتند، شاهد روزهای جدید و نگاه نو در فوتبال باشیم که این خواسته همه ما است و شاهد تغییرات مثبت زیادی در آینده ای نزدیک باشیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه