ارسال به دیگران پرینت

شهره موسوی: ترسی از سختی‌ها ندارم| فوتبال را با کمک زنان بهتر می‌کنیم

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال می‌گوید باید تغییراتی که مد نظر زنان فوتبال و فوتسال است، با کمک آنها ایجاد شود.

شهره موسوی: ترسی از سختی‌ها ندارم| فوتبال را با کمک زنان بهتر می‌کنیم

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال یکشنبه، ۱۰ اسفند ماه برگزار و شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد، همچنین اعضای مجمع با ۷۰ رای شهره موسوی را به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون برگزیدند تا جایگزین لیلا صوفی زاده در این سمت شود.

موسوی به برخی از برنامه‌های خود برای فوتبال و فوتسال زنان اشاره و بیان کرد: باید تغییرات مد نظر زنان فوتبال را ایجاد کنیم. توجه به استعدادیابی در سطوح پایه، برگرداندن تیم ملی به رنکینگ فیفا، برگزاری منظم مسابقات و لیگ‌ها، برنامه‌ریزی در فوتبال ساحلی، توجه به زنان داور که با هزینه‌های بسیار کم زحمت می‌کشند، برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای‌تر و آموزش‌های بیشتر برای مربیان از طریق اعزام آنها به خارج از کشور یا آوردن مربیان خارجی به ایران، پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال و فراهم کردن زمینه‌های حضور زنان در مسابقات زنان جزو برنامه‌هایی است که باید آنها را دنبال کنیم.

او در مورد پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا گفت: دختران فوتسال دو سال است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند. همه تلاش خود را می‌کنم تا در اسرع وقت پرداخت شود، چون زحمت کشیده‌اند. البته نمی‌توانم تاریخ دقیقی اعلام کنم اما هر چه زودتر به آنها پرداخت شود برای من خوشایندتر است. به تازگی از مجمع رای گرفته‌ام، باید ابتدا مستقر شوم  و پس از هماهنگ‌تر شدن با شرایط، برنامه‌های اجرایی خود را با قدرت بیشتری جلو می‌برم و شما به عنوان رسانه خروجی آن را می‌بینید.

موسوی به لزوم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار خروج تیم ملی فوتبال از رنکینگ فیفا اشاره و تاکید کرد: تا من در فدراسیون هستم، سعی می‌کنم مسابقات را مستمر برگزار کنم که این اتفاق تکرار نشود. اگر اهمیت فوتبال زنان را بدانیم و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم، دیگر شاهد خروج آنها از رنکینگ نخواهیم بود.

او در واکنش به مطالبه‌گری زنان ورزشکار در زمینه پخش رسانه‌ای مسابقات گفت: این موضوع نیاز به رایزنی‌های بیشتری دارد. باید طبق ضوابط کشور مذاکرات را انجام دهیم و اگر اتفاق بیفتد که خیلی خوب است.

نایب رئیس زنان فدراسیون در مورد زمان آغاز اردوهای تیم ملی فوتسال برای قهرمانی آسیا گفت: مطمئن باشید در اسرع وقت برنامه اردوها را مشخص می‌کنیم تا بازیکنان با قدرت به مسابقات بروند و باز هم فاتح جام شوند.

موسوی در مورد اینکه فوتبال و فوتسال زنان اوضاع خوبی ندارند و کار نایب رئیس جدید سخت است، گفت:  ۲۵ سال است که در بخش خصوصی و اقتصادی فعالیت می‌کنم و یاد گرفته‌ام کارها را در شرایط سخت پیش ببرم. شرایط هیچوقت و در هیچ کجای دنیا ایده‌آل نیست، اگر کاری دشوار را در شرایطی سخت قبول کنیم و آن را به درستی انجام دهیم، گل طلایی را زده‌ایم، بنابراین ترسی از سختی‌ها ندارم. کسانی هم که در بخش زنان کار می‌کنند، قول داده‌اند کنارم باشند تا با خرد جمعی پیش برویم. می‌دانم که کار گروهی خوبی را انجام می‌دهیم و شرایط را بهتر می‌کنیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه