ارسال به دیگران پرینت

سرمربی آتالانتا: داور به ما ظلم کرد

سرمربی آتالانتا بعد از شکست برابر رئال مادرید به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و تصمیم او را در اخراج بازیکن تیمش اشتباه دانست.

سرمربی آتالانتا: داور به ما ظلم کرد

 آتالانتا در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید با یک گل شکست خورد. داور بازی در دقیقه ۱۵ بازیکن آتالانتا را به خاطر خطای روی مندی اخراج کرد که این تصمیم با اعتراض سرمربی آتالانتا همراه شد.

گاسپرینی بعد از بازی گفت: متاسفانه تصمیم داور باعث شد که نتوانیم بازی مورد نظر خود را انجام دهیم. صرف نظر از شکست احساس ما خوشحالی است چرا که بازی کردن برابر تیم بزرگ رئال مادرید تجربه بسیار خوبی برای ماست. نمی دانم اگر بازیکن ما اخراج نمی شد نتیجه چه می شد. داور با تصمیم خود بازی را نابود کرد. به نظرم این تصمیم او بسیار اغراق آمیز بود.

او ادامه داد: چنین شکستی تلخ و ناراحت کننده است. با این شرایط ما در دیدار برگشت تنها برای پیروزی به میدان می رویم. نباید به هیچ چیز غیر از پیروزی فکر کرد. ما به دنبال نتیجه دیگری غیر این بودیم و اصلا بازی متفاوتی تر را پیش بینی می کردیم اما یک تصمیم همه چیز را خراب کرد.

سرمربی آتالانتا درباره گل مندی گفت: با توجه به ۱۰ نفر شدن به دنبال تساوی بودیم اما ضربه عجیب مندی آن هم با پای راست باعث شکست ما شد. این تاسف آور است. با توجه به ۱۰ نفر شدن ما شکست یک بر صفر هم نتیجه بدی نیست اما از این ناراحتیم که نتوانستیم بازی مورد نظر خود را ارائه دهیم. اگر ۱۱ نفره بازی می کردیم قطعا نتیجه متفاوت بود.

گاسپرینی در پایان گفت: بعضی از تصمیم ها باعث نابودی فوتبال شده است. فصل قبل درباره برخورد  توپ با دست بحث ها و جدل های زیادی شد و اکنون درباره انواع برخوردها اختلاف وجود دارد. چنین مسائلی باعث نابودی فوتبال خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه