ارسال به دیگران پرینت

تیم ترامپ، شکاف میان او و مایک پنس را تکذیب کرد

جیسون میلر، مشاور دونالد ترامپ گزارشی را مبنی بر این که او از ظاهر شدن با مایک پنس در کنفرانس سالانه محافظه‌کاران در فلوریدا خودداری می‌کند، بی‌اساس خواند و گفت این دو پس از واقعه شورش در کنگره با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌اند.

تیم ترامپ، شکاف میان او و مایک پنس را تکذیب کرد

میلر  به رسانه‌هایی که مقاله مندرج در «واشنگتن اگزَماینِر»، تارنمای محافظه‌کاران، را به اشتراک گذاشتند حمله کرد. در این مقاله به «دشمنی» میان ترامپ و معاون سابق ریاست جمهوری اشاره شده است. 

میلر گفت: «این داستان به کلی دروغ است و حملات این منابع ناشناس برای ایجاد شکاف طراحی شده است. به همین دلیل است که مردم به رسانه‌ها اعتماد ندارند.»

او افزود: «هیچ خواست یا تقاضایی از طرف ترامپ مطرح نشده است و در واقع ترامپ و مایک پنس، معاون ریاست جمهوری هفته گذشته یک مکالمه تلفنی گرم داشتند.»

انتظار می‌رود دونالد ترامپ روز ۲۵ فوریه در «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران» (سی پی اِی سی) شرکت کند. در این رویداد مشخص خواهد شد که آیا ترامپ «نامزد ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴» حزب جمهوری‌خواه خواهد بود یا نه. 

این نخستین بار از دومین دادگاه استیضاح ریاست جمهوری در ماه گذشته و خروج از کاخ سفید خواهد بود که ترامپ در انظار ظاهر خواهد شد.

از واقعه شورش‌های روز ۶ ژانویه، روابط میان ترامپ و  پنس و نقش معاون رئیس جمهور در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ که به سود جو بایدن تمام شد، نقل محافل است. 

به دنبال اعلام برگزاری کنفرانس سالانه «سی پی‌ای سی»، این شایعات بر سر زبان‌ها است که آیا این دو بار دیگر در کنار یکدیگر بر صحنه ظاهر خواهند شد یا نه. به ویژه آن که زندگی مایک پنس و خانواده‌اش از طرف شورشیان طرفدار ترامپ و مخالف تایید ریاست جمهوری بایدن مورد تهدید قرار گرفته است. 

روز دوشنبه، شبکه سی ان ان به نقل از منابع نزدیک به ماجرا ادعا کرد که هرچند ترامپ در کنفرانس محافظه‌کاران سخنرانی خواهد کرد اما پنس دعوت به کنفرانس را رد کرده است. 

نشریه «واشنگتن اگزماینر» در گزارشش می‌نویسد: «به گفته یک منبع نزدیک به رئیس جمهور، تا جایی که به ترامپ مربوط است، راهی برای بازگشت پنس وجود ندارد. این منبع می‌افزاید که ترامپ مایل نبود در کنار معاون سابق ریاست جمهوری روی صحنه ظاهر شود.»  

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه در شبکه فاکس نیوز گفت که سخنرانی ترامپ در کنفرانس «روی راهبردها متمرکز» خواهد بود و او رهبری مبتنی بر راهبردهای خود را برای پیروزی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان-دوره‌ای ۲۰۲۲ به نمایش خواهد گذاشت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه