ارسال به دیگران پرینت

کواچ: به کلی ام‌باپه را محو کردیم

سرمربی موناکو از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است. او از مهار ام باپه به عنوان یکی از دلایل اصلی این پیروزی یاد کرد.

کواچ: به کلی ام‌باپه را محو کردیم

 موناکو در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فرانسه دست به کار بزرگی زد و توانست با دو گل پاری سن ژرمن مدعی و پرستاره را شکست دهد.

نیکو کواچ، سرمربی موناکو در نشست خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد تیمم راضی هستم. ما با شایستگی پیروز این بازی شدیم. پاری سن ژرمن فرصت های زیادی در این بازی نداشت.

او ادامه داد: به کلی خطر ام باپه را خنثی کردیم. هر وقت این بازیکن صاحب توپ می شد دو سه بازیکن ما او را احاطه می کردند. او مهاجم بسیار باکیفیت و خطرناکی است اما ما به خوبی او را مهار کردیم و اجازه ندادیم که به تیم ضربه بزند. در خط دفاعی بسیار خوبی بودیم. شب خوبی را رقم زدیم. این دومین پیروزی ما برابر پاری سن ژرمن در فصل جاری است.

موناکو با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۵۲ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی اختلافش را با تیم صدرنشین به ۶ امتیاز رساند.

کواچ درباره شانس تیمش برای قرار گرفتن در بین سه تیم نخست گفت: باید در درجه نخست اختلاف خود را با تیم پنجم بیشتر کنم. برای رسیدن به رده سوم از هر شانسی بهره خواهیم کرد.خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می برد اما باید این را هم گفت که فعلا ما پایین از سطح کیفی لیل، لیون و پاری سن ژرمن هستیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه