ارسال به دیگران پرینت

۱۱ حکم دقیقه ۹۰ استاندار خوزستان لغو می شود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: استاندار جدید خوزستان مخالف احکام روز آخری شریعتی است و این احکام لغو می شوند.

۱۱ حکم دقیقه ۹۰ استاندار خوزستان لغو می شود

 سید کریم حسینی، اظهار داشت: نمایندگان براساس رسالت خود از هر اقدام برای توسعه و پیشرفت خوزستان حمایت و با استاندار جدید همراهی می کنند.

وی افزود: استاندار جدید شناخت نسبی خوبی از خوزستان دارد و در راستای جذب اعتبار و پیشرفت و توسعه استان به تازگی دیدارهایی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: استاندار جدید شناخت نسبی خوبی از خوزستان دارد و در راستای جذب اعتبار و پیشرفت و توسعه استان به تازگی دیدارهایی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته است.

حسینی اظهار داشت: استاندار جدید خوزستان دنبال نگاه عدالت محور به تمامی شهرها، قومیت ها و طیف های سیاسی استان تاکید داشته و مخالفت خود رابا انتصابات دقیقه 90 آقای شریعتی اعلام کرده و قول دادند که این احکام را ملغی کند.

به گزارش تسنیم این مخالفت با احکام روز پایانی شریعتی بالا گرفته و استاندار قول لغو آنها را داده است که روابط استانداری خوزستان طی بیانیه ی به مخالفت با این مسئله پرداخته است.

در این بیانیه روابط عمومی استانداری خوزستان آمده است: هیچ انتصابی در روزهای اخیر شتابزده و یا خارج از قانون و عرف اداری نبوده است. تغییرات به وجود آمده به اقتضای شرایط عدم تصدی برخی پست های اداری یا جابجایی هایی به شرح زیر صورت گرفته است:

1- بخشدار مرکزی شهرستان کارون 10 روز پیش به عنوان فرماندار جدید شهرستان رامهرمز منصوب شد که بلافاصله برای تصدی این پست خالی، بخشدار سلطان آباد جایگزین وی شد و فرد دیگری برای تصدی بخشداری سلطان آباد معرفی گردید.

2- پس از قطعی شدن پست مدیر کلی آقای ...

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سرازیر شدن عشایر به شهرها.
      خرید فروش زمین های کشاورزی برای باغچه ویلا.
      استخدام کادر درمانی .
      شناسایی دلالان واسطه گران در هر شغلی که باشند ومجوز برای این قشر از جامعه.
      ماشینهایی که بیش از ۲۰سال عمر کرده و جایگزینی آنها.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه