ارسال به دیگران پرینت

علی کریمی: ناامید نمی شویم

هافبک ایرانی الدحیل قطر تاکید کرد که این تیم به دنبال پیروزی در دیدارهای باقیمانده از فصل است. او از انگیزه زیاد خود و هم تیمی هایش برای پیروزی برابر تیم شجاع خلیل زاده گفت.

علی کریمی: ناامید نمی شویم

 الدحیل به عنوان نماینده قطر در جام جهانی باشگاه ها به میدان رفت که با شکست برابر الاهلی مصر و پیروزی برابر اولسان در رده پنجم قرار گرفت.

الدحیل خود را آماده دیدار برابر الریان در لیگ ستارگان قطر می کند که این دیدار تقابل علی کریمی با شجاع خلیل زاده است.

علی کریمی گفت: حضور ما در جام جهانی باشگاه ها به پایان رسید. دو بازی را برابر دو تیم بزرگ انجام دادیم که در یکی از آنها به پیروزی رسیدیم و در یک دیدار هم تن به شکست دادیم. اکنون خود را آماده بازی برابر الریان می کنیم. کار سختی پیش رو داریم چرا که الریان از بهترین تیم های لیگ است و عملکرد خوبی داشته است.

او ادامه داد: در هفته های پیش رو فشار بازی ها بیشتر می شود با این حال تاکید می کنم که تیم در همه دیدارهای پیش رو برای کسب پیروزی و سه امتیاز به میدان می رود.

این هافبک ایرانی در پایان گفت: می دانیم که فاصله ما با السد صدرنشین زیاد است اما ناامید نمی شویم و با قدرت به دنبال کمتر کردن اختلاف هستیم. می خواهیم که در همه دیدارهای باقیمانده به پیروزی برسیم. رقابت های دیگری وجود دارند که باید خود را آماده آنها هم کرد مثل لیگ قهرمانان آسیا و جام امیر قطر و جام حذفی.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه