ارسال به دیگران پرینت

کسانی که حتی فکرش را هم نمی‌کردیم، برایمان مشکل‌ساز شدند

سعید آقاخانی گفت: ۳۰ الی ۴۰ درصد موفقیت «نون. خ» به دلیل فضاسازی جدید پروژه است چرا که از محیط داخل آپارتمان خارج شده‌ایم.

کسانی که حتی فکرش را هم نمی‌کردیم، برایمان مشکل‌ساز شدند

سعید آقاخانی کارگردان سریال «نون.خ» درباره فصل سوم این مجموعه بیان کرد: « نون. خ » در فصل سوم هم با همان قصه و روند ادامه دارد، البته  ۲ تا کاراکتر به مجموعه اضافه شده است.

او ادامه داد: در این فصل بیشتر به نقاط قوت و ظرفیت‌های این منطقه مانند داروهای گیاهی متمرکز شده ایم و تمام تلاشمان خنداندن بیشتر مردم در این مجموعه است.

آقا خانی درباره پلان‌های تصویربردار گفت: امسال بیشتر روی شهرهایی مانند مهاباد، سنندج و ارومیه متمرکز شده ایم و به دلیل وجود ویروس کرونا بازی‌ها با ماسک ضبط شده است.

او درباره حضور اکبر عبدی در پروژه بیان کرد: قرار بود ایشان در فصل سوم بازی داشته باشند، اما به دلیل مشکلی که به وجود آمد صرف نظر کردند.

کارگردان این مجموعه با اشاره به شوخی‌های گفته شده عنوان کرد:گاهی اوقات باید شوخی‌ها سنجیده انتخاب شود چرا که ممکن است برخی‌ها جلوی روند پروژه را بگیرند، البته در فصل قبل با وزیر جوان شوخی شد و ما از ایشان باز خورد خوبی دریافت کردیم، ولی هستند کسانی که حتی فکر آن را هم نمی‌کردیم اما برایمان مشکل ساز شدند.

آقاخانی درباره موفقیت مجموعه گفت: ۳۰ الی ۴۰ درصد موفقیت «نون. خ» به دلیل فضا سازی جدید پروژه است چراکه  از محیط داخل آپارتمان خارج شده ایم.

او درباره پایان تصویر برداری بیان کرد: تا دو هفته آینده تصویر بردار مجموعه به پایان خواهد رسید. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه