ارسال به دیگران پرینت

مذاکرات رسمی بایرن با مدافع لایپزیگ

هم باشگاه بایرن مونیخ و هم لایپزیگ مذاکرات رسمی برای انتقال اوپامکانو به بایرن را تایید کردند.

مذاکرات رسمی بایرن با مدافع لایپزیگ

دایوت اوپامکانو تنها ۲۲ سال سن دارد اما از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار لایپزیگ است که چند پیشنهاد بسیار خوب از تیم های بزرگ اروپایی دارد.

بایرن مونیخ هم یکی از مشتریان جدی اوپامکانو فرانسوی است و به نظر می رسد که شانس باواریایی‌ها برای جذب این بازیکن بیشتر است.

حسن صالح حمیدزیچ مدیر بایرن مونیخ مذاکرات با اوپامکانو را تایید کرد و گفت: ما با این بازیکن صحبت کرده و مذاکرات خوبی داشته ایم. باید دید که در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

این بازیکن فرانسوی تا سال ۲۰۲۳ با لایپزیگ قرارداد دارد اما رقم فسخ قراردادش ۴۲ میلیون یورو است و بایرن توانایی پرداخت این رقم را دارد.

باشگاه لایپزیگ هم مذاکره با بایرن را بر سر اوپامکانو فرانسوی تایید کرد. مدیر ورزشی لایپزیگ گفت: باید اعلام کنم که با رومنیگه رئیس اجرایی بایرن مونیخ تلفنی صحبت کردم. ما رابطه خوبی با باشگاه بایرن مونیخ داریم و مذاکرات درباره انتقال اوپامکانو ادامه دارد.

در فصل جاری بوندسلیگا هم بایرن مونیخ و لایپزیگ گزینه های اصلی قهرمانی هستند. بایرن با ۴۵ امتیاز بعد از ۱۹ بازی در صدر قرار دارد این درحالی است که لایپزیگ هم با ۳۸ امتیاز در رده دوم است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه