ارسال به دیگران پرینت

بازبینی اطلاعات جدید در مورد کرونای انگلیسی

کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از امراضِ ایالات متحده، اطلاعات جدید در مورد کشنده تر بودن کروناویروس انگلیسی را بازبینی می کنند.

بازبینی اطلاعات جدید در مورد کرونای انگلیسی

 کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا در حال مذاکره با مسئولان سلامت در انگلیس هستند تا از اطلاعات موجود در مورد احتمال کشنده تر بودن سویه جهش یافته کروناویروس در بریتانیا بیشتر آگاه شوند.

گزارشی که روز جمعه در انگلیس منتشر شد نشان داد که سویه جهش یافته جدید می تواند نسبت به گونه های دیگر ویروس کشنده تر باشد. هرچند به گفته جمعی از محققان اطلاعات موجود در این زمینه هنوز قطعی نیست اما نخست وزیر انگلیس پیشتر گفته است که برخی شواهد حاکی از ارتباط سویه جدید با افزایش موارد فوتی هاست.

مدل سازی های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا نشان می دهد: کروناویروس انگلیسی از سرعت سرایت بیشتری برخوردار است و ممکن است تا ماه مارس به گونه غالب در این کشور تبدیل شود.

طبق اعلام این مرکز، تاکنون تنها ۱۹۵ مورد ابتلا به کروناویروس انگلیسی در ایالات متحده شناسایی شده اما مسئولان سلامت عمومی بر این باورند که تعداد بسیاری از مبتلایان شناسایی نشده اند. همچنین موارد ابتلا در ۲۲ ایالت شناسایی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نتایج بررسی ها حاکی از آن است که واکسن های موجود در برابر سویه جدید از اثربخشی لازم برخوردارند و حتی در صورت تزریق واکسن همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی دست ها در کنترل ویروس نکات کلیدی هستند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه