ارسال به دیگران پرینت

سولسشایر: می‌دانستیم برونو در این دیدار گل می‌زند

سرمربی نروژی منچستریونایتد از کسب پیروزی برابر لیورپول ابراز شادمانی کرد و نمایش شاگردانش را ستود.

سولسشایر: می‌دانستیم برونو در این دیدار گل می‌زند

 در ادامه دیدارهای جام حذفی انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچستریونایتد در خانه به دیدار لیورپول رفت که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ منچستریونایتد پایان یافت تا ناکامی‌های لیورپول در هفته‌های اخیر به اوج برسد.

اوله گنار سولسشیایر بعد از این دیدار گفت: برابر لیورپول فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و در دقایق زیادی از بازی کاملا سوار بر جریان مسابقه بودیم. البته ما باید در برابر آن‌ها خوب دفاع می‌کردیم و فکر می‌کنم ما توانستیم واکنش خوبی نشان دهیم. در پایان، همیشه لحظاتی وجود دارد که ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. امیدوارم همه از این بازی لذت برده باشند. به عنوان مربی، شما روی تمام جزییات بسیار متمرکز هستید. بدیهی است، من می‌توانم بسیاری از نقاط مثبت را ببینم، حتی اگر دو گل دریافت کرده باشیم.

سرمربی نروژی در ادامه با تمجید از برونو فرناندس گفت: فرناندس قبل از این دیدار خیلی روی ضربه ایستگاهی تمرین کرده بود و می‌دانستیم اگر فرصتی در اختیار او قرار گیرد گلزنی خواهد کرد. برای او خیلی خوشحال شدم که مزد تمرینات خود را گرفت. ما برابر قهرمان دوره قبل لیگ برتر فوتبال کاملا حساب شده‌ای بازی کردیم و شایسته صعود به دور بعدی رقابت‌ها بودیم.

در آخرین دیدار دور چهارم جام حذفی انگلیس امشب تاتنهام برابر وایکوم قرار می‌گیرد تا پرونده این مرحله از رقابت‌ها با حذف تیم‌های بزرگی چون لیورپول و آرسنال بسته شده باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه