ارسال به دیگران پرینت

سرپرست تیم هندبال سپاهان: طبق آرای کمیته انضباطی نه سیخ می‌سوزد نه کباب!

اسماعیل پناهنده می‌گوید که فدراسیون هندبال و کمیته انضباطی جوری برنامه‌ریزی کردند که هیچ تیمی متضرر نشود و نه سیخ بسوزد و نه کباب!

سرپرست تیم هندبال سپاهان: طبق آرای کمیته انضباطی نه سیخ می‌سوزد نه کباب!

سرپرست تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان  در خصوص آرای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در جریان تساوی بازی دو تیم فرازبام و فولاد اظهار کرد: رای با انجام جلسات متعدد و بررسی کارشناسان اعلام شده است و مشخص است که با تفکر زیادی رای کمیته انضباطی صادر شده است.

اسماعیل پناهنده گفت: جوری برنامه‌ریزی کردند که هیچ باشگاهی متضرر نشود. بالاخره باشگاه زغال سنگ طبس هم به تازگی وارد لیگ هندبال شده و سرمایه‌گذاری کرده است. از طرف دیگر باشگاه خائیز دهدشت باشگاه خصوصی است که همینطور سرمایه‌گذاری کرده و زحمت زیادی می‌کشد. سپاهان هم که از سال ۷۲ در لیگ بوده است. طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که نه سیخ بسوزد و نه کباب! یک تیم به صعودکنندگان اضافه کردند که از هر گروه ۴ تیم بالا بیاید. از نظر من خیلی هوشمندانه بوده و تیم‌ها هم پذیرفته‌اند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که با این آرای کمیته انضباطی آیا بازیکنان ملی‌پوش (حیدرپور و صمصامی) آسیب نخواهند دید گفت: رای‌ها ۱۰۰ درصد نیست و تعلیقی است، یعنی اگر دوباره تکرار نشود بخشیده خواهند شد. حیدرپور هم می‌تواند بازی‌هایش را انجام دهد. فقط صمصامی چون از قبل هم یک رای کمیته انضباطی داشته و  آنجا تعلیقی بود اکنون حکمش قطعی شد.

وی در پاسخ به این موضوع که مگر شائبه تبانی برای تیم‌ها نبود اما بازیکنان محروم شدند گفت: انگار زورشان به بازیکنان رسید. البته سیاست هر فدراسیون این است که تیم‌ها و باشگاه‌ها حفظ شوند. هر رایی می‌دادند باشگاه‌های دیگری متضرر می‌شدند و شاید تصمیم نامعقول بود. شاید به این دلیل فدراسیون جوری رفتار کرد تا این قضایا به سمت ورزشکاران برود. باشگاه‌ها از بازیکنان حمایت می‌کنند و موضوع تعلیق هم چیز خاصی نیست. می‌توانند لیگ و هندبال را ادامه دهند و مشکلی نیست.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه