ارسال به دیگران پرینت

محمد انصاری مقابل آلومینیوم بازی می کند؟| محمد انصاری بازیکن بدشانس پرسپولیس

محمد انصاری که مدتی است به دلیل مصدومیت دور از بازی های پرسپولیس بوده به نظر می رسد محمد انصاری بعد از بازی با فولاد و مصدومیت کنعانی زادگان از سوی یحیی گل محمدی به محمد انصاری میدان داده شود و در هفته دوازدهم مقابل آلومینیوم از او استفاده کند.

محمد انصاری مقابل آلومینیوم بازی می کند؟| محمد انصاری بازیکن بدشانس پرسپولیس

محمد انصاری که مدتی است به دلیل مصدومیت دور از بازی های پرسپولیس بوده به نظر می رسد محمد انصاری بعد از بازی با فولاد و مصدومیت کنعانی زادگان  از سوی یحیی گل محمدی به محمد انصاری میدان داده شود و در هفته دوازدهم مقابل آلومینیوم از او استفاده کند.

مدافع قرمز‌ها بعد از گذشت دوران مصدومیت و شرکت در تمرینات گروهی برای بازی مقابل آلومینیوم به لیست این تیم باز می‌گردد.

پرسپولیس در حالی برای بازی مقابل آلومینیوم آماده می‌شود که تمرینات این تیم در چند روز گذشته نشان می‌دهد در صورتی که سیدجلال مشکلی برای حضور در ترکیب نداشته باشد میلاد سرلک در کنار او وظایف دفاعی را به جای محمد حسین کنعانی زادگان انجام دهد.

بعد از بازی با فولاد و با توجه به مصدومیت کنعانی زادگان پیش بینی می‌شد یحیی گل محمدی پس از مدت‌ها به محمد انصاری میدان داده و در هفته دوازدهم مقابل آلومینیوم از او استفاده کند. اما به نظر می‌رسد به رغم این که انصاری تجربه بازی در پست دفاع مرکزی را در بازی‌های بزرگی طی ۴ سال گذشته داشته، قرار نیست در ترکیب اصلی بازی کند و احتمالا فقط به لیست ۱۸ نفره اضافه خواهد شد، هرچند طی تمرینات دو روز اخیر پرسپولیس، تست‌های آمادگی و هماهنگی لازم روی محمد انصاری برای حضور احتمالی در ترکیب همچنان ادامه دارد.

با توجه به اینکه انصاری بیش از یک ماه است مصدومیتش به صورت کامل رفع شده است، تنها دلیلی که می‌تواند باعث تردید استفاده از او در بازی با آلومینیوم برای یحیی شود، این است که او در کوران مسابقات نبوده است و ممکن است از لحاظ فنی دچار مشکل باشد که این موضوع در تمرینات ماقبل مسابقه با آلومینیوم برای کادرفنی مشخص می‌شود.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه