ارسال به دیگران پرینت

علیاری: باور داشتیم استقلال را می‌بریم

بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش باور و انگیزه پیروزی مقابل استقلال را داشته است.

علیاری: باور داشتیم استقلال را می‌بریم

 در جریان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان ابراهیم صادقی به پایان رسید.

مجید علیاری، بازیکن تیم سایپا  درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال در این مسابقه اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. به نظر من مهم‌ترین چیزی که در این بازی رخ داد، گرفتن سه امتیاز این بازی بود. ما در این بازی نشان دادیم که سایپا، سایپای فصل گذشته نیست و با توجه به اینکه مردم هم این بازی را دیدند، متوجه شدند که سایپا توانایی‌های زیادی دارد و تغییر و تحولات زیادی پیدا کرده است.

او ادامه داد: تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند اما در امر نتیجه، مقداری دچار مشکل شده بود با این‌حال در این بازی که همه آن را تماشا کردند، فهمیدند که سایپا از کیفیت خوبی برخوردار است. آن‌هایی که فوتبالی هستند، متوجه پیشرفت فوتبالی تیم سایپا شده‌اند.

علیاری در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل استقلال برای شما غیرمنتظره بود؟ خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت که این پیروزی غیرمنتظره بود. ما به میدان رفتیم که دست پر از زمین بیرون بیاییم و خدا را شکر توانستیم استقلال را ببریم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. ما این باور را داشتیم که استقلال را شکست دهیم. ما برای پیروزی استقلال خیلی انگیزه داشتیم.

بازیکن تیم سایپا در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد، سایپا برابر استقلال به پیروزی برسد، اظهار کرد:‌ تیم ما در بازی ذوب‌آهن در هفته گذشته نشان داد که خودباوری لازم را باید به دست بیاورد چون سبک فوتبالی ما بسیار خوب است و تک تک بازیکنان از بازی در سایپا و سبکی فوتبالی که ارائه می‌دهند راضی هستند. فکر می‌کنم همدل بودن و اینکه در بازی مقابل استقلال پشت هم بودیم، باعث شد که مقابل آبی‌پوشان به پیروزی برسیم.

او درباره مصدومیتی که در بازی مقابل استقلال دچار آن شد و مجبور شد از زمین مسابقه بیرون برود، اظهار کرد:‌ من در بازی با پرسپولیس که دچار مصدومیت شدم و دو بازی را از دست دادم، دیگر درگیر مصدومیت نشدم. در بازی مقابل استقلال هم فشار بسیار زیادی داشتیم. مخصوصا در خط حمله، تیم فشار قابل توجهی را تحمل کرد. من هم احساس کردم ممکن است با آسیب‌دیدگی در بازی، شرایط برای من بدتر بشود. به خاطر همین مساله خطر نکردم و از بازی بیرون رفتم.

علیاری درباره آینده سایپا و اینکه نارنجی‌پوشان چه برنامه‌ای برای بازی‌های آینده دارند، خاطرنشان کرد: فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما تمام هدف ما این است که بتوانیم در یک رتبه خوب در شان تیم سایپا به دست بیاوریم. ما داریم تمرینات خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم با این روند و با تلاشی که داریم، در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه