ارسال به دیگران پرینت

ترکیب اولیه کاروان ایران برای پارالمپیک توکیوسه‌شنبه نهایی می‌شود

بنا بر اعلام سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو، ترکیب این کاروان به لحاظ تعداد رشته و ورزشکاران اعزامی در نشست پیش روی ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک نهایی می‌شود.

ترکیب اولیه کاروان ایران برای پارالمپیک توکیوسه‌شنبه نهایی می‌شود

هادی رضایی  با یادآوری اینکه کمیته بین المللی پارالمپیک با وجود صحبت‌های مطرح اخیر مبنی بر لغو رویدادهای ۲۰۲۰، طی ایمیلی بر برگزاری قطعی این پارالمپیک توکیو و شرایط متفاوت آن نسبت به ادوار گذشته تاکید کرده است، گفت: کمیته ملی پارالمپیک ایران هم روزانه پیگیر وضعیت کاروان اعزامی به این بازی هاست.

وی ادامه داد: در اینکه ویروس کرونا بیماری پیچیده و غیرقابل پیش بینی است، هیچ شکی نیست اما با این حال کمیته بین المللی پارالمپیک بر برگزاری قطعی دوره جدید بازی‌ها تاکید دارد و این تاکید خود را در ایمیل ارسالی دو روز پیش هم مورد توجه قرار داده است.

سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: به صورت روزانه با تصمیم گیرندگان کمیته بین المللی پارالمپیک و برگزارکننده بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ در ارتباط هستیم. فعلاً هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌ها نیست. بر همین اساس ما هم کماکان با جدیت پیگیر وضعیت کاروان اعزامی به توکیو هستیم.

رضایی با اشاره به اینکه سه شنبه پیش رو نشست ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نشست اسکلت یا همان ترکیب اولیه کاروان ایران برای اعزام به توکیو مشخص می‌شود. در واقع اینکه در چه رشته‌هایی و به چه تعدادی اعزام خواهیم داشت، نهایی می‌شود.

وی با یادآوری اینکه ورزش ایران تاکنون برای پارالمپیک توکیو ۵۳ سهمیه در ۱۲ رشته کسب کرده است، سیاست‌های تبیین شده کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام قطعی را یادآور شد و اینکه تصمیم‌گیری ها در نشست روز سه شنبه بر این اساس خواهد بود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو تاکید کرد: ایران باید حضور قطعی خود در رشته‌هایی که ورزشکاران در آن صاحب سهمیه شده‌اند را به کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کند. در نشست ستاد عالی در مورد رشته‌های اعزامی و ورزشکاران‌شان به جمع بندی می رسیم به خصوص اینکه بعضاً سهمیه‌ها به کشور تعلق گرفته نه خودِ ورزشکار؛ در هر صورت اینکه بعد از این نشست ترکیب اولیه کاروان پارالمپیک که شامل فهرست بلند است را مشخص کنیم.

هادی رضایی یادآور شد که اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه آخرین فرصت برای تعیین ترکیب نهایی کاروان کشورهای شرکت کننده در بازی‌های پارالمپیک توکیو است. ایران هم تا آن زمان ترکیب رشته‌ها و ورزشکاران اعزامی خود را نهایی خواهد کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه