ارسال به دیگران پرینت

رونالدو: هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم

مهاجم پرتغالی یوونتوس از قهرمانی در سوپر جام ایتالیا بسیار خوشحال است و تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش باوجود عملکرد بد در فصل جاری سری A برای قهرمانی تسلیم نخواهند شد.

رونالدو: هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم

 یوونتوس در سوپر جام ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

رونالدو در این بازی درخشید و با زدن یک گل عنوان بهترین بازیکن میدان را به دست آورد.

او بعد از بازی گفت: از این پیروزی و قهرمانی بسیار خوشحال هستیم. بازی سختی بود به ویژه این که زمین بازی بسیار بد بود با این حال کار خود را کردیم و با پیروزی قهرمان شدیم و این خوشحال کننده است.

رونالدو ادامه داد: نمایشی متفاوت با دیدار برابر اینتر داشتیم. ما برابر اینتر بسیار بد بودیم اما در این بازی به خود آمدیم و توانستیم یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذاریم تا ثابت کنیم که آن دیدار را فراموش کرده‌ایم. قهرمانی در یک جام مهم را به دست  آوردیم. امیدوار هستیم که این قهرمانی اعتماد به نفس و انگیزه ما را بالاتر ببرد.

او درباره فصل جاری سری A و قدرت گرفتن میلان و اینتر گفت: میلان و اینتر تیم‌های خوبی هستند اما ما همه فاکتورها را برای قهرمانی داریم. قهرمانی در فصل جاری سخت است اما من براین باور هستم که هم‌چنان شانس ما بالای قهرمانی بالا است.

در جدول رده‌بندی سری A میلان با ۴۳ امتیاز صدرنشین است این درحالی است که اینتر ۴۰ امتیازی است. یوونتوس هم با ۳۳ امتیاز در رده ششم است البته یووه یک بازی کم‌تر دارد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه