ارسال به دیگران پرینت

دوره کسانی که به فشار حداکثری افتخار می کردند به پایان رسید

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در توئیتی درباره پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ نوشت: دوره کسانی که به سیاست «فشار حداکثری» به امید به زانو زدن ایران افتخار می کردند، به پایان رسید.

دوره کسانی که به فشار حداکثری افتخار می کردند به پایان رسید

 «مجید تخت روانچی » سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک در توئیتی در پی پایان دوران چهار ساله ریاست جمهوری دونالد ترامپ  رئیس جمهور سابق آمریکا نوشت: دوره کسانی که به سیاست «فشار حداکثری» به امید به زانو زدن ایران افتخار می کردند، به پایان رسید.

‌ وی افزود: واقعیت ایران را نمی توان نادیده گرفت و همه تلاش ها برای تضعیف آن بی نتیجه مانده است.

‌ تخت روانچی با طرح این سؤال که آیا دولت جدید آمریکا از خصومت، نادانی و شکست های گذشته درس می گیرد؟ عنوان کرد: زمان قضاوت خواهد کرد.

به گزارش فارس، چهارشنبه (دیروز) دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» پایان یافت و او در پایگاه شکاری اندروز واقع در ایالت مریلند، در آخرین سخنرانی رسمی خود با هوادارانش به تمجید از عملکرد خود پرداخت و در خصوص کسب دوباره قدرت ابراز امید‌واری کرد.

وی در صحبت‌های خود، برای دولت جو بایدن، آرزوی موفقیت کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در توئیتی در این خصوص نوشت: ترامپ، پامپئو و همپالگی‌هایشان با بدنامی به زباله‌دان تاریخ سقوط کردند.اما یاد و خاطره سردار سلیمانی و هزاران نفری که به واسطه تروریسم دولتی - و اقتصادی - ترامپ و جنایات او علیه بشریت کشته شدند، آسیب دیدند یا از مواد غذایی و دارویی محروم شدند، همواره خواهد درخشید.شاید نفرات جدید در واشنگتن درس گرفته باشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه