ارسال به دیگران پرینت

واکنش هوملس به احتمال بازگشت توخل

کاپیتان بوروسیا دورتموند به احتمال بازگشت توماس توخل به هدایت این تیم واکنش نشان داد.

واکنش هوملس به احتمال بازگشت توخل

 توماس توخل در دورتموند بود که توانست نتایج درخشانی به دست آورد و در نهایت هدایت پاری سن ژرمن را برعهده بگیرد.

توخل بعد از دو سال و نیم حضور در پاری سن ژرمن از این تیم اخراج شد. باتوجه به این که دورتموند در شرایط کنونی بدون مربی است خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت توخل به این تیم به گوش می‌رسد.

مت هوملس درباره توخل گفت: بعد از کلوپ نوبت به توخل رسید که هدایت تیم را برعهده گیرد. او انسانی متفاوت بود و تفکرات خاص خود را داشت با این حال من با او بسیار خوب کار کردم و هیچ مشکلی نداشتیم.

هوملس درباره بازگشت توخل گفت: این موضوع مربوط به من نیست و باید مدیران باشگاه به آن پاسخ دهند. وقتی به آمار نگاه کنیم متوجه می شویم که او نتایج بسیار خوبی با تیم به دست آورد.

هوملس درباره موکوکو گفت: او بازیکن بسیار جوان و آینده‌دار است. موکوکو من را به یاد تونی کروس، ماریو گوتسه و پولیسیچ می‌اندازد. موکوکو یکی از بهترین بازیکنان جوانی است که تاکنون دیده‌ام.

هوملس ۷۰ بار پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را بر تن کرد. او مانند دیگر بازیکنان باتجربه به تیم ملی دعوت نمی‌شود و این باعث ناراحتی او شده است.

هوملس گفت: برای من بسیارعجیب بود که در فهرست قرار نگیرم. واقعا شوکه شدم. به ندرت دیگر بازی‌های تیم ملی را نگاه می‌کنم چرا که دعوت نشدن برای من بسیار ناراحت کننده است.

این بازیکن باتجربه تا سال ۲۰۲۳ با دورتموند قرارداد دارد. او درباره احتمال خداحافظی از فوتبال گفت: همه چیز بستگی به شرایط بدنی ام دارد. باید ببینم که دو سال دیگر وضعیت چگونه خواهد بود.

انتهای پیام

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه