ارسال به دیگران پرینت

پروتکل‌های بهداشتی هزینه‌بر، مانع میزبانی کویت در فوتسال قهرمانی آسیا

کویتی‌ها زیر بار هزینه سنگین تست کرونا در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا نمی‌روند که همین عامل احتمال برگزار نشدن این بازی‌ها را قوت بخشیده است.

پروتکل‌های بهداشتی هزینه‌بر، مانع میزبانی کویت در فوتسال قهرمانی آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا فعلا فروردین سال ۹۹ را به عنوان زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در نظر گرفته است؛ با این حال شنیده می‌شود این مسابقات در زمان اعلام شده برگزار نمی‌شود و احتمالا پنج نماینده آسیا بدون بازی به جام جهانی۲۰۲۱ اعزام می‌شوند.

کویت که پس از رفع تعلیق خود به دنبال بازگشت به سطح اول فوتبال و فوتسال آسیاست در شرایطی که ترکمنستان تمایلی به میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا در شرایط کرونا نداشت، میزبانی را از این کشور گرفت اما فعلا سه بار برگزاری بازی‌ها در کشور خود را به تعویق انداخته است. گویا پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه و هزینه‌بر باعث شده کویت در میزبانی بازی‌ها دچار تردید شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از شرایط میزبانی را انجام تست کرونا هر چهار روز یکبار اعلام کرده که بر عهده کشور میزبان است و با توجه به هزینه‌های زیاد این تست در برخی کشورها از جمله کویت، هزینه زیادی به این کشور تحمیل خواهد شد که کویتی‌ها را برای میزبانی بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا دچار تردید کرده است.

از سوی دیگر با توجه به این که AFC  تصمیم دارد با ادامه این شرایط نمایندگان آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۱ را بدون برگزاری بازی و با مکانیزمی مشخص معرفی کند. کویتی‌ها که از مدت‌ها پیش تدارکات زیادی برای این مسابقات دیده‌اند در صدد جلب رضایت کنفدراسیون فوتبلل آسیا برای قبول برخی هزینه‌های تست کرونا هستند و شاید بر این امر با کنفدراسیون فوتبال آسیا به توافق برسند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه