ارسال به دیگران پرینت

زیدان: در رابطه با هازارد باید صبور بود

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که نسبت به هافبک بلژیکی باید صبور بود.

زیدان: در رابطه با هازارد باید صبور بود

رئال مادرید شنبه شب در هفته هفدهم لالیگا با دو گل سلتاویگو را شکست داد. زین الدین زیدان پس از این پیروزی گفت: از ابتدا تا انتها بازی کاملی به نمایش گذاشتیم چون بازی را کنترل کردیم و در دفاع تعادل حفظ شده بود. هنگام پرس هم خیلی خوب عمل کردیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: یاگو آسپاس در شروع خوب کار کرد اما توانستیم گل نخست را به ثمر برسانیم و بازی را در اختیار بگیریم. احساس خیلی خوبی دارم مانند دیدار برابر الچه. موضوع این است که اگر گل دوم را به ثمر نرسانید ریسک می کنید چون حریف موقعیت های خوبی پیدا خواهد کرد و باید آن را در نظر گرفت. از ۹ بازی شش دیدار را با پیروزی به پایان رساندیم. همچنین سه تساوی کسب کردیم. باید ادامه داد چون مسیر طولانی است.

سرمربی فرانسوی درباره وضعیت بازیکنانش اظهار کرد: همه می خواهند بازی کنند. من باید ترکیب را انتخاب کنم اما همه در شرایط خوبی قرار دارند. لوکاس، مارکو، نمی توانم از یک یا دو بازیکن نام ببرم چون موفقیت برای همه است‌. در رابطه با ادن هازارد هم باید صبور بود. 

رئال مادرید با سه بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید به طور موقت در صدر جدول قرار گرفت. زیدان گفت: همه تیم ها اینجا هستند. لالیگا طولانی است. بازی های زیادی باید انجام شود. ما چیزی را که در کنترلمان است پیگیری می کنیم. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه