ارسال به دیگران پرینت

عکس کریسمسی خانم بازیگر

صبا کمالی در صفحه ی شخصی خود با انتشار این عکس نوشت: سال نو مسیحیان عزیزمون مبارک.

عکس کریسمسی خانم بازیگر

صبا کمالی در صفحه ی شخصی خود با انتشار این عکس نوشت: سال نو مسیحیان عزیزمون مبارک.

صبا کمالی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۵۵ در ساری) بازیگر تئاتر،  سینما و تلویزیون  ایرانی است.

او در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. آغاز فعالیت‌های او در تئاتر به سال ۱۳۷۶ و در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. همچنین وی در سال ۷۸ با فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، نخستین بار سینما را تجربه کرد.

وی در ۲۳ سالگی (۱۳۷۷) جایزهٔ نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنوارهٔ تئاتر تهران برای بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» بُرد.

وی در خصوص کم‌کاری‌اش در سینما و تلویزیون می‌گوید:

من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه‌کنندگان دادم آن‌ها مرا پنج سال به‌عقب پرت کردند یک‌مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آن‌ها نمی‌توان گذاشت.

او در شهریور ۱۳۹۸ پس از انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، که در آن با به تصویر کشیدن یک گفتگوی خیالی قیاسی بین دختر آبی و حسین بن علی کرده و نتیجه گرفته بود که دختر آبی از حسین هم مظلوم‌تر است. پس از آن بود که خبرهایی مبنی بر اینکه کمالی از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با اتهام "توهین به مقدسات" بازداشت و محکوم شده منتشر گشت.

او سپس اقدام به حذف مطالب فوق از صفحه اینستاگرامش کرد و بعدتر با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی خبر بازداشت خود را تکذیب نمود.

صبا کمالی

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه